רוצים לשדרג את הבית בקלות? החלפת דלתות פנים היא דרך קלה אבל משמעותית שתשנה ותשדרג את מראה הבית

אם תשאלו אדריכלים או מעצבי הפנים, מהו פריט העיצוב בעל ההשפעה הרבה ביותר על אווירת המגורים בבית, תופתעו לגלות כי הבחירה של רובם היא... דלת פנים! צפייה בקולקציית דלתות הפנים המעוצבות של רב-בריח, תבהיר לכם מדוע.


דלת פנים – מחדשת ומתחדשות

דלת פנים, הפריט השימושי כל כך הנמצא בפתחו של כל חדר ומקדם את פנינו בכל כניסה ויציאה, מלווה אותנו מאז ומתמיד כפתרון לחציצה בין חדרים וכמענה לפרטיות הנדרשת. עם זאת, בשנים האחרונות, טעם הקהל השתנה, רמת החיים עלתה והחשיפה של הציבור הרחב למגמות עיצוביות בינלאומיות, אפשרו לדלתות הפנים לחזור למרכז הבמה, כפריט עיצובי יפהפה, המספק נדבך חזותי נוסף ומרשים לכל בית ולכל חדר.

אדריכלים: ניר ואלעד צילום: יואב פלד

היום ניתן לשדרג את מראה פנים הבית גם בצבעוניות בדלתות הפנים. מבחר הגוונים רחב ומתחבר לשאר העיצובים. דלתות פנים בגוון שחור מסדרת טופ.

הצבע השולט ואהוב על הישראלים הוא הלבן. ובעזרת עיצובים בדלתות הפנים ניתן לשדרג כל חלל. צילום: יונתן בלום

היופי מתחיל מבפנים

לחברת רב-בריח, מובילת תחום הדלתות בישראל, תרומה משמעותית להתפתחות תרבות הצריכה של דלתות פנים מעוצבות. מוצרי חטיבת הדלתות הפכו לפריט עיצובי מבוקש בקרב הקהל המקצועי והקהל הפרטי הבונה או משפץ את ביתו, גם בגלל עיצובן החיצוני היפהפה, אך לא רק… כל דלת פנים מבית רב-בריח, היא תוצר של תהליכי מחקר ופיתוח מתקדמים, חדשנות הנדסית וטכנולוגיות פורצות דרך, המיושמות בקו הייצור המתקדם מסוגו בעולם, המייצר דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות מתוצרת "כחול לבן".

דלת פנים עמידה בכל טרנד ואופנה

על הבסיס הטכנולוגי המוצק של דלתות פנים רב-בריח, המלווה בגימור מוקפד, מילוי כוורת, פלקסבורד או פוליאוריתן, אטימה מושלמת ופרזול איכותי, יצרו מעצבי החברה סדרת קולקציות מרהיבה. סדרה זו כוללת מגוון רחב דלתות פנים מעוצבות, המציעות עשרות אפשרויות עיצוב, צבעים וסגנונות, כשהמשותף לכולן: קווים עיצוביים פשוטים ונקיים ומשקופים ישרים ומינימליסטיים, המלווים בידיות כרום ייחודיות, עיטורי אלומיניום, מגוון סוגי זיגוגים ועוד. עיצוב נקי זה עמיד בפני שינויי אופנה ומונע את הצורך בהחלפת הדלתות בכל מספר שנים.

אדריכלות: אורנית וסרמן צילום: שמרית שבתאי. לצפייה בדלתות פנים לחץ כאן

דלתות פנים מעוצבות – הבחירה מתחילה בייעוץ מקצועי

המגוון הרחב של דלתות פנים מעוצבות שמציעה רב-בריח, מהווה כלי ביד היוצר בעת עיצוב הבית החדש או בעת שיפוץ הבית. באולמות התצוגה המרהיבים של רב-בריח, עומדים לרשותכם יועצי עיצוב שיפתחו בפניכם דלת לעולם המרתק של עיצוב הדלתות. יועצי הדלתות ברב-בריח יסייעו לכם לבחור קו עיצובי המתאים לאופי שלכם ולעיצוב ביתכם, כך שתוכלו ליישם אותו בדלתות פנים מעוצבות בכל החדרים, או לגוון עם דלתות שונות מאותה קולקציה, באופן שייצור עניין, סקרנות וגיוון. כמו כן, תקבלו ייעוץ אישי בנוגע למוצרי הפרזול בהם ניתן לצייד את הדלתות, מידע על הזיגוג המתאים לכל חדר וחדר ושלל טיפים ועצות שיעצימו את הנאתכם מעיצוב ביתכם.

לשידרוג וקבלת ייעוץ חינם להתאמת דלתות פנים לביתכם, לחצו >>