משפצים? דלתות פנים זה רב-בריח

עונת השיפוצים מחממת מנועים? שלבו את דלתות פנים רב-בריח בתקציב השיפוץ ותגלו כיצד עיצוב מוקפד ואיכות חסרת פשרות, הופכים כל דלת לפריט עיצובי המעניק לביתכם צביון ייחודי ואווירה המשקפת את האופי שלכם.


דלתות פנים… והשיפוץ מושלם!שיפוץ בית הוא פרויקט לא פשוט כלל… מחד, שבירת קירות, צביעה, בחירת ריהוט ועוד, הם כאב ראש לא קטן ומאידך, השיפוץ הוא הזדמנות נהדרת ליצירת סביבת מגורים בעלת מראה עוצר נשימה, המתאים לסגנון האישי ולאופי המשפחה – וזאת באמצעות שילוב דלתות פנים חדשות בתוכנית השיפוץ. וכאן נפתחות בפניכם אינספור אפשרויות, עם קולקציית דלתות הפנים של רב-בריח. כל היתרונות בהחלפת דלתות פנים בעת השיפוץ

צילום: אייל טואג. לצפייה בדלתות פנים חלקות לחץ כאן

 

תוצאות מרהיבות במחיר אפשרי אם ברצונכם לבצע שיפוץ קל ומהיר, בלי לוותר על תוצאות שהן פחות ממדהימות, דלתות פנים חדשות ומעוצבות, תספקנה לכם תחושה אמיתית ומיידית שעברתם לבית חדש! תמיכה בקו העיצובי הנבחר כל אחת מדלתות הפנים המעוצבות של רב-בריח, מצוידת בפרטי פרזול יפהפיים, המשלימים את מראה הדלת ותומכים בקונספט העיצובי שלה: ידיות כרום, פסי אלומיניום דקורטיביים, הבלטות שונות, שלל זיגוגים בגימור שקוף, חלבי או טריפלקס, פסי ניתוק המחולקים ל-3-5 שדות. כל מה שנותר לכם הוא לבחור!    

דלתות פנים של רב בריח בצבע לבן
אדריכלית: רויטל רודצקי צילום: עידן גור. לצפייה בדלת פנים מסדרת TOP PREMIUM לחץ כאן

 גמישות תכנונית בעת השיפוץ, תוכלו לבצע בקלות יחסית ובגמישות מקסימלית, התאמות גדלים וגבהים ולקבוע מיקומים משופרים לפתחים הקיימים בדירה, כבסיס להתקנת דלתות פנים חדשות. 

איכות חיים שפרו את איכות החיים בביתכם המשופץ, באמצעות החלפת הדלתות הישנות בחדרים בדלתות מודרניות בעלות איטום אקוסטי משופר. כמו כן, החליפו את דלתות האמבטיה ספוגות הלחות, בדלתות עמידות במים, כגון סדרת דלתות  TOP של רב-בריח. 

שדרוג הנכס משפצים נכס לצורך מכירה? החלפת הדלתות לדלתות פנים רב-בריח, עם פרזול מרהיב וידית מעוצבת, תעניק לנכס מראה עכשווי ותשדרג מיידית את ערכו בעיני הרוכש הפוטנציאלי.  

דלתות פנים רב-בריח. עיצוב, לא על חשבון האיכות בדלתות פנים רב-בריח הושקעו משאבים רבים בתכנון ההנדסי, בבחירת חומרי הציפוי וחומרי הבידוד ובבקרת האיכות הקפדנית. מתחת למעטפת היפהפייה של הדלתות, המוכיחה עמידות באופנות מתחלפות ובטרנדים משתנים, תמצאו מוצר איכותי, אשר ישרת אתכם בנאמנות לאורך שנים רבות, בלי להתיישן ובלי להתבלות. הודות לסטנדרטים אלו, רב-בריח מייצאת דלתות פנים מתוצרתה ל-50 מדינות ברחבי העולם, ועומדת בתקני האיכות המחמירים הנהוגים בכל אחת מהן.   

צילום:אייל טואג משפצים את הבית ומעוניינים לשדרג את העיצוב עם דלתות פנים חדשות?היכנסו לקטלוג דלתות הפנים של רב-בריח!