פותחים עידן חדש

מאוסף הדיסקים שלכם כבר נפרדתם? את הכבל המאריך של הטלפון בקווי איבדתם מזמן? מעכשיו, גם המפתח שלכם הופך למיושן ומיותר, באדיבות הקדמה הטכנולוגית. בואו להכיר את אפליקצייתLOCKAPP2 החדשה, שבאמצעותה תוכלו לנעול את הבית ללא מפתח, ולאפשר כניסה אליו למי שתרצו ומתי שתרצו – מבלי שתצטרכו להיות באזור


איפה לעזאזל שמתי את המפתחות? זו בהחלט אחת השאלות הנשאלות ביותר בסביבה. והנה כמה קריאות נלוות, שנשמעות בתדירות גבוהה גם הן: שיט, שכחתי להשאיר מפתח למנקה! אין לי מקום בכיס, את יכולה לקחת את צרור המפתחות שלי? הילד ננעל בחוץ, אתה פנוי לנסוע הביתה ולפתוח לו?

במילים אחרות, המפתח לבית – אביזר הכרחי לשמירה על הבטיחות שלנו ושל בני ביתנו – הוא אביזר שמעורר מגוון של בעיות. החל בצורך לסחוב אותו לכל מקום (גם אם אתם יוצאים לריצה או הולכים לים), עבור בכורח לחלק אותו לאנשים שאנחנו רוצים לתת להם גישה זמנית לביתנו כמו המנקה, המדביר או כל בעל מקצוע אחר שמבצע את עבודתו דווקא כשאתם לא בבית) וכלה בעובדה שיש לו נטייה מצערת להיאבד (בפרט כאשר הוא נמצא בחזקתם של ילדים).

ובכן, קבלו את החדשות הטובות: ממש כמו המזכירה האלקטרונית או הטייפ-דאבל-קאסט, גם המפתח שלכם עומד להפוך ממש בקרוב למיושן ומיותר, בחסות הקדמה הטכנולוגית. איך? תכירו את LOCKAPP2 מבית רב בריח, אפליקציה חדשה שמאפשרת להפעיל צילינדר חכם ולשלוט בדלת הכניסה שלכם מכל מקום וללא מפתח, מהסמארטפון, באמצעות קודן או אפילו בטביעת אצבע.

אפליקציית LOCKAPP2 מתחברת לצילינדר High Security מסוג לוקסיס, תוצרת רב בריח, המתחבר ישירות לדלת שלכם ומבטיח לכם ולבני ביתכם רמת מיגון גבוהה במיוחד. ה- LOCKAPP2 מאפשר לנעול אוטומטית את הדלת ולפתוח אותה בקלות דרך הסמארטפון – גם מרחוק – או על ידי שימוש בטביעת אצבע שלכם ושל כל אדם אחר שתגדירו כמורשה כניסה.

אילו חידושים מציע ה-LOCKAPP2? אפשרות להוספת קודן מספרים או קורא טביעות אצבע ביומטרי, שלט רחוק המאפשר פתיחה וסגירה נוחה, מגשר לבית חכם, בנק סוללה להארכת זמני ההטענה וחיישן סגירה אוטומטי לדלת. ראש המנוע של הצילינדר מגיע בגוון ניקל, שאותו ניתן לשדרג בתשלום לשחור, ככה שהטכנולוגיה החכמה של המנעול יכולה להשתלב בקלות בעיצוב הקיים של הבית שלכם.

אז תגידו יפה שלום למחזיק המפתחות שמעיק לכם על התיק או הכיס והיפרדו מכל הזיכרונות על הפעמים שבהן יצאתם מהעבודה בהיסטריה כי נזכרתם ששכחתם להשאיר מפתח למנקה, או על הטלפונים הבהולים שקיבלתם מהילדים שננעלו בחוץ. החיים החדשים שלכם – קלים, פשוטים ובטוחים הרבה יותר – מתחילים ממש היום, עם אפליקציית LOCKAPP2 החדשה.