7 טיפים שיפתחו לכם דלתות לחיים מעוצבים, נוחים ובטוחים

עם הצטרפותכם למשפחת לקוחות רב-בריח, אנחנו שמחים לשתף אתכם בעצות מקצועיות ובטיפים שימושיים שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהמוצרים שלנו וליהנות מתחושת ביטחון ושקט נפשי


1. כיצד לבחור מנעולן?

הדלת נטרקה ונשארתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח? המנעול נפגע במהלך פריצה?

רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן, ודאו שהוא מחזיק בהסמכה של רב-בריח. הסמכה זו מבטיחה שהמנעולן שמגיע לביתכם מקצועי, אמין ומיומן בטיפול במנעולים מתוחכמים, בקיא בטכניקות פריצה המסבות נזק מזערי לדלת ביתכם ויודע להתאים עבורכם מנעול חלופי המתאים לצרכים שלכם. כמו כן זכרו לוודא שאריזת הצילינדר החדש נפתחת מול עיניכם ושאתם מקבלים 5 מפתחות וכרטיס שכפול.

2. איזו ידית מתאימה לדלת שלכם?

ידית הדלת היא פריט עיצובי קטן, אך משמעותי: בחירה נכונה של ידית הדלת תשפיע על מראה הדלת כולה ועל נוחות השימוש בה. לאחרונה השקנו קולקציית ידיות חדשה ויוקרתית בעיצוב קלאסי ומינימליסטי. הידיות עומדות לרשותכם בצבע שחור וטיטניום ובגימור מבריק או מט והן משתלבות היטב בעיצוב דלתות הפנים והכניסה בקולקציה של רב-בריח.

  מבחר רב של ידיות שמשלימות את המראה של הדלת והעיצוב הכללי לביתכם.

3. איך לשמור על ניקיון הדלתות ותקינותן לאורך זמן?

הקפידו לנקות את דלתות הפנים ודלתות הכניסה של רב-בריח באמצעות מטלית לחה בלבד והימנעו משימוש בחומרי ניקוי פעילים. בתום הניגוב, יבשו את הדלת בעדינות באמצעות מטלית יבשה. אין לקרצף את הדלתות בספוגים העלולים להותיר שריטות. כמו כן, מומלץ לשמן את צירי הדלתות פעם בשנה.

4. מהו הדור הבא במוצרי הנעילה?

מעוניינים להתקדם לדור הבא בנעילה? הכירו את LockApp –

המערכת אינה דורשת חיבור לחשמל או הכנות מיוחדות. המערכת מצוידת בסוללות נטענות ועמידות לאורך זמן, מטען נייד ושלט רחוק והיא הופכת את השימוש במפתח המכאני למיותר.

מערכת  LOCKAPP אינה נראית לעין בצדה החיצוני של הדלת – כל עוד לא הותקנו בה שדרוגים. וניתן להגדיר עד 100 משתמשים שונים לכל מערכת ולהוסיף רכיבי נוחות נוספים כגון מפתח ביומטרי, קודן ועוד. השימוש בטביעת אצבע החל מגיל 12 ומעלה. LOCKAPP קלה להתקנה וידידותית לשימוש. המערכת נבדקה ע"י כתבי הטכנולוגיה והצרכנות המובילים ונמצאה כמערכת הנעילה הטובה והמבוקשת ביותר!

5. כיצד לשמור על ביטחונכם בימי חירום ושגרה?

בונים את ביתכם? זכרו שהתקנת מערכת סינון אוויר בממ"ד היא דרישה של פיקוד העורף ומהווה תנאי לקבלת אישור אכלוס. לכן, אל תתפשרו על בטחון בני משפחתכם ובחרו בלביא של רב-בריח. מערכת סינון האוויר הקומפקטית והמתקדמת ביותר בתחומה, המשמשת גם כמערכת אוורור המזרימה אוויר צח לממ"ד בימי שגרה. לביא מלווה ב-10 שנות אחריות, מתאימה לכל ממ"ד שנפחו עד 36 מ"ק ומיועד להכיל עד 6 נפשות ומידותיה הקומפקטיות הדומות לאלו של מזגן עילי, מאפשרות לה להשתלב ללא הפרעה בחלל החדר.

מסנן דירתי לפי התקן מדגם "לביא"

6. איזו דלת להתקין בחדר האמבטיה?

דלתות המותקנות בחדרי אמבט או בסביבה לחה ורטובה, נדרשות לגלות עמידות גבוהה במיוחד. לכן אל תתפשרו על פחות מה-TOP: סדרת דלתות איכותיות מבית רב-בריח שתוכננו במיוחד לבתים בהם הרצפה מאפשרת שטיפה במים ולחדרים המתאפיינים בלחות וברטיבות גבוהה, כחדר אמבט או מקלחון, בהם שלוליות המים עלולות להיקוות בקרבת הדלת והמשקוף ולגרום לעיוותים בדלת ולקשיים בטריקתה.

הדלתות בסדרת TOP עומדות בתקן הישראלי, מוכרות לצורך קבלת טופס 4, מציעות בידוד אקוסטי משובח ומלוות ב-5 שנות אחריות לנזקי מים.

דלתות פנים מעוצבות חדרי הרחצה עמידים במים ובמבחר רב של עיצובים וגבהים. צילום: אייל טואג

7. איך לעצב את הבית בלי לשפץ?

מעוניינים לחדש את מראה הבית בקלות ובמהירות, בלי להיכנס להוצאות ולכאב הראש שבשיפוץ נרחב? התייעצו עם מומחי העיצוב שלנו באולמות התצוגה של רב-בריח ברחבי הארץ ותגלו קולקציה עשירה של דלתות במגוון עיצובים, צבעים, מרקמים ואביזרי פרזול וזיגוג שישדרגו מיידית את העיצוב של ביתכם!

ניפגש בטיפים הבאים. ועד אז, אנחנו מאחלים לכם שימוש נעים במוצרי רב-בריח!

רוצים לראות את סל המוצרים הרחב שלנו ? בקרו באתר שלנו.