דלתות פלדלת – הביטחון שלכם

השם פלדלת הפך מזמן למילה נרדפת לדלת מוגנת, ששומרת על המשפחה בטוחה. אבל אצלנו ברב-בריח – החברה שהמציאה את הפלדלת – לא נחים לרגע ומפתחים פתרונות בטיחות חדשים, כאלה שמספקים את מלוא הביטחון, בלי לוותר על הסטייל


אם אתם גרים בישראל יותר משתי דקות, אתם ודאי מכירים את המילה פלדלת, שמתארת דלת פלדה כבדה וממוגנת תוצרת רב-בריח, כזו שמעניקה לבני הבית ביטחון מלא ושנת לילה רגועה. המילה הזאת לא הגיעה משום מקום. היא נולדה כאן, אצלנו ברב-בריח, כשיצרנו את הדלת הסופר-בטוחה הזאת. זה קרה אי אז עם הקמת החברה, בשנת 1973, ועד מהרה הפכו הן המותג והן החברה לשם נרדף לאיכות, מצוינות ובטיחות.

מפלדלת לדלתות חכמות

מיום שהחברה קמה ועד היום מכרנו מעל חמישה מיליון דלתות כניסה בישראל ובעולם, וכיום רב-בריח היא יצרנית דלתות הביטחון הגדולה בעולם כולו. דלת הפלדלת היתה חידוש אדיר כאשר הושקה ותאמינו או לא – היתה חדשנית בביטחון אבל גם בעיצוב. לפני קצת יותר מעשור, בשנת 2011, נפל דבר: הקמנו מחדש את חטיבת מוצרי הנעילה שלנו, מתוך הבנה שמותג שנשאר במקום ולא צועד קדימה – בעצם הולך לאחור. בשנים שחלפו מאז הקמתה השיקה חטיבת מוצרי הנעילה החדשה מספר גדול של מוצרים פורצי דרך, ביניהם צילינדר לוקסיס ולאחרונה את  LOCKAPP2, הצילינדר ממונע נשלט אפליקציה שהופך כל דלת לדלת חכמה ועדיין שומר על נראות הדלת, מוצר ההופך את הכניסה לבית לפשוטה, ללא צורך במפתחות, ונותן כמה אופציות לפתיחת הדלת, באמצעות טביעת אצבע, קודן ואפליקציה ייעודית ידידותית למשתמש.

LockApp2 – מערכת נעילה חכמה

LOCKAPP2 מבית מצרי smart של רב-בריח היא מערכת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר, המשתלבת בשלמות בדלתות כניסה מפלדה, עץ או אלומיניום. המערכת מבוססת על צילינדר ממונע מוגן פטנט מדגם Locxis, המלווה בכרטיס בקרת שכפול, חמישה מפתחות וכבל טעינה.

דלת פלדה חכמה
אדריכלית: נטע לוינגר צלם: איתי בניית

נוסף על היתרונות שמציעים פתרונות נעילה אלה מבחינת בטיחות, מוגנות ונוחות השימוש, יש להם גם יתרון עיצובי מנצח: השימוש במנעולים המתקדמים הופך כל דלת שתקנו לבטוחה ומוגנת בפני פריצות. דלת הפלדלת המזוהה כל כך עם רב-בריח היא כבר לא מיוצרת ולא נמכרת. סטנדרט העיצוב בישראל עלה. במקום זה, אנחנו ברב-בריח מציעים מגוון של דלתות פלדה ודלתות עץ מעוצבות להפליא, בטוחות לחלוטין, מגוונות מאוד מבחינת צבע, צורה, גודל וסגנון ומותאמות בדיוק לבית ולטעם האישי, שביניהן תוכלו לבחור מבלי לוותר על הרוגע שבנעילה בטוחה ועל תחושת הביטחון שהיא יוצרת עבור המשפחה כולה. 

מקום ראשון בקטגוריית עיצוב הבית במדד המותגים

אחרי שנים שרב-בריח מזוהה עם הפלדלת, היום בשנת 2022 רב-בריח חד משמעית נכנסה לתחום העיצוב, וזכתה במדד המותגים במקום ראשון בקטגוריית עיצוב הבית ומקום 23 בין כל המותגים המובלים בישראל.

רב בריח- מקום 1 במדד המותגים בקטגורייה עיצוב