LockApp2 :להפוך את הדלת שלך לחכמה

מאוסף הדיסקים שלכם כבר נפרדתם? את הווקמן זרקתם עוד באלף הקודם? מעכשיו, גם המפתח שלכם הופך למיושן ומיותר. בואו להכיר את LOCKAPP2 מבית רב-בריח, צילינדר חכם ובטוח במיוחד שמאפשר לכם לנעול את הבית ללא מפתח ולאפשר כניסה אליו למי שתרצו ומתי שתרצו – שילוב מנצח של בטיחות, נוחות ויעילות.


"איפה לעזאזל שמתי את המפתחות?" זו בהחלט שאלה ששומעים הרבה, לצד, "שיט, שכחתי להשאיר מפתח למנקה!", או "הילד ננעל בחוץ, אתה פנוי לנסוע הביתה ולפתוח לו?" הידעתם? לפי סקר שערכה לאחרונה קבוצת רב-בריח בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה, יותר ממחצית מההורים לילדים בגילאי בית ספר דיווחו שילדיהם איבדו את המפתח לבית לפחות פעם אחת. מתוך אלה, שבעים אחוזים נאלצו לצאת מהעבודה או להזעיק קרוב משפחה כדי לפתוח את הדלת לילד. כן נמצא כי כשליש מההורים לילדים בגילאי בית ספר משאירים מפתח נוסף לבית אצל שכן או במקום מסתור קרוב.

במילים אחרות, המפתח לבית – אביזר הכרחי לשמירה על הבטיחות שלנו ושל בני ביתנו –מעורר מגוון של בעיות.

קבלו את החדשות הטובות: צילינדר חכם LockApp2

ממש כמו הארנק שלנו, שמתיישן במהירות ומוחלף בארנק הדיגיטלי המציע שילוב מנצח של נוחות וביטחון, גם המפתח עומד להפוך ממש בקרוב למיושן ומיותר. איך? תכירו את LOCKAPP2, צילינדר חכם מקבוצת רב-בריח שמאפשר לכם לשלוט בדלת הכניסה שלכם מכל מקום וללא מפתח, באמצעות אפליקציה בסמארטפון, קודן או אפילו טביעת אצבע.

Lockapp2 - מערכת נעילה חכמה
 LOCKAPP2 מאפשר לנעול אוטומטית את הדלת ולפתוח אותה בקלות דרך הסמארטפון, או על ידי שימוש בטביעת אצבע שלכם ושל כל אדם אחר שתגדירו כמורשה כניסה.

אילו חידושים מציע ה-LOCKAPP2?

  • אפשרות להוספת קודן מספרים או קורא טביעות אצבע ביומטרי.
  • שלט רחוק המאפשר פתיחה וסגירה נוחה.
  • מגשר שמחבר אותו לבית החכם.
  • בנק סוללה להארכת זמני ההטענה וחיישן סגירה אוטומטי לדלת.

LOCKAPP2 הינו המנעול הכי קטן בשוק המשתלב בקלות בעיצוב הדלת שלכם.

Lockapp2 - צילנדר חכם

אבל ה- LOCKAPP2 בהחלט לא מיועד לחובבי טכנולוגיה וגאדג'טים בלבד. מדובר במוצר שהופך את החיים לנוחים יותר, נקודה. והשימוש בו נגיש גם למי שמגדיר את עצמו "טכנופוב". הוא לא מחובר לחשמל, ולכן אינו יוצר בעיות במקרה של הפסקת חשמל, ומצויד בגיבוי של מפתח מסורתי. עבור שומרי שבת, יש לרב-בריח גם אפשרות של מפסק שבת. כמו שמעידים אלפי לקוחות שכבר קנו ומרוצים מהשירות והאחריות שמציעה החברה – מדובר במוצר שכולו שדרוג ונוחות.

אז תגידו יפה שלום למחזיק המפתחות  – החיים שלכם יכולים להשתנות כבר היום, עם אפליקציית LOCKAPP2 החדשה.

להפוך את הדלת לחכמה בקליק

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – ללא במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש