קולקציית דלתות הפנים FRAMES בשיתוף 'המעצבות'- בלעדי ברב-בריח

קולקצית FRAMES מתאימה לכל סוגי העיצובים והחללים. השפה העיצובית של הקולקצייה מאוד מינימליסטית, הן נכונות להיות בבית שמעוצב בסגנון כפרי, מודרני, נורדי, בוהמי, קלאסי, תעשייתי... לכל בית אפשר לבחור את הגוון שמתאים למעטפת העיצובית כשהכנף היא אמנות גרפית שיודעת להשתלב בכל חלל והמשקוף הוא המסגרת.


'המעצבות' אוהבות לראות איך קווים מתחברים. כשהן ניגשות לתכנון חלל, הן שואפות לייצר מראה אחיד, מינימליסטי והרמוני שבו תמיד יש קווים ישרים חלקם מתחברים וחלקם לא. אבל כולם ישרים. אין אלכסונים, אין שיפועים, אין קפיצות. התכנון כבסיס, תמיד יתחיל ויסתיים בקווים ישרים, לעתים מקבילים, לעתים נפגשים. חלקם ברורים יותר, חלקם פחות מודגשים ממש כמו בדלתות שלנו.

דגם A גוון שחור חירוץ

החשיבה מאחורי בחירת הגוונים:

בחירת הגוונים מגיעה מהפרויקטים שלהן. המשולש הקדוש של שחור-לבן-אפור מקבל משמעות חדשה ואופי ייחודי בקולקציית FRAMES. המעטפת העיצובית לעתים נתפשת ככהה. אולי בגלל הלבוש השחור המזוהה איתן. הן אוהבות את המראה האלגנטי, העמוק והמסתורי שהגוון השחור מכניס לעיצובים שלהן, אבל אם לשים על כף המאזניים את הפרויקטים שזכו אצלן למעטפת כהה לעומת אלה שקיבלנו מעטפת בהירה, כלומר לבנה, מדהים לגלות שרוב הפרויקטים שלנו דווקא בהירים. האפור הבטוני הכל כך מדויק שמלווה את 'המעצבות' עוד מהפרויקט הראשון שלהן שובר את משוואת השחור-לבן וגם הוא נוכח בקולקציית FRAMES. דלת עם קומפוזיציה גרפית נטולת גחמות בגוון אפור. זו יצירת אמנות והיא נוכחת בבית בלי כל מאמץ.

דגם C דקור אפור

הבחירה בגוון הירוק נולדה מתוך הצורך כנראה של רובנו, להכניס את הירוק הביתה. אנחנו מאוד אוהבות להכניס צמחים חיים לפרויקטים שלנו והירוק הזה מגיע בדיוק משם.

'המעצבות' בחרו בגוון שקט יחסית, כזה שצפויה להיות לו נוכחות נעימה ורגועה בכל חלל. אם תשאלו אותן, לגוון הירוק מגיע מקום של כבוד והרבה נוכחות אבל לא תמיד יש את האומץ להכניס "צבע" הביתה. כאן נוצרת הזדמנות לעשות את זה כי הירוק הזה הוא לא ירוק צבעוני. הוא לא נועז. להיפך, הוא מכניס משהו רגוע ונושם.

דגם D דקור שחור