התקדמו לפתיחה חכמה: LockApp2 של רב-בריח!

רב-בריח מעניקה פתרונות חכמים לכניסה הביתה. למי שמעוניין לשדרג את הדלת הקיימת שלו, ולא לרכוש דלת חדשה, LockApp 2 הוא הפתרון. הLockApp מותקן על גבי הדלת הקיימת והופך את הנעילה לחכמה הנשלטת אפליקציה, טביעת אצבע או קודן.


בעולם בו הסמארטפון הוא כבר חלק בלתי נפרד מגופנו ואילו אפליקציות חכמות מספקות לנו מענה כמעט לכל צורך במגע אצבע קליל, היה זה רק עניין של זמן עד שהטלפון החכם יהפוך למפתח אלקטרוני אלחוטי, המאפשר פתיחה ונעילה של הבית באופן קל בטוח ומוצפן. רב-בריח, החברה הישראלית המובילה בעולם בתחום מוצרי המיגון והאבטחה, זיהתה את הפוטנציאל הטמון בחיבור שבין הטלפון החכם לבין צורכי המיגון שלכם ויצרה עבורכם את מערכת  המהפכנית – LockApp 2 הדור הבא בפתרונות הנעילה.

LockApp 2 טכנולוגיה מתקדמת ברמת אבטחה גבוהה


LockApp 2
– מבית רב-בריח היא מערכת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר, המשתלבת בשלמות בדלתות כניסה מפלדה,  עץ או אלומיניום. המערכת מבוססת על צילינדר ממונע מוגן פטנט מדגם לוקסיסLocxis  , המלווה בכרטיס בקרת שכפול, חמישה מפתחות וכבל טעינה.

לאחר התקנת הצילינדר ע”י מתקין מוסמך של רב-בריח, יותקן בטלפון החכם של מי שמוגדר כ”מנהל” (המשתמש הראשון ובעל השליטה במערכת) יישומון הניתן להפעלה בחמש שפות שונות ומותאם למערכות ההפעלה אנדרואיד 5 ומעלה ו-iOS8 ומעלה. מרגע זה ביכולת ה”מנהל” לפתוח ולסגור את דלת הכניסה באמצעות הטלפון החכם, לצרף עד 100 משתמשים חדשים ולהסירם בעת הצורך.

LockApp 2 סל רחב של שדרוגים:

LockApp 2 – היא מערכת מתקדמת וידידותית לשימוש, המשדרגת את איכות חייכם ומציעה לכם, בנוסף לתכונות המתקדמות שלה, סל רחב של שדרוגים, אותם תוכלו ליישם על פי צורכי בני המשפחה המתגוררים בבית:      

·         מכשיר ביומטרי המותקן בחזית הדלת לפתיחה פשוטה באמצעות קודן או כמנעול טביעת אצבע

·         פתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק

·  פתיחה באמצעות אפליקציה המותקנת במכשיר הסמארטפון ודרכה ניתן לפתוח ולתת גישה חד פעמית

לאורחים.

·         שלט רחוק “מאסטר” לשליטה ב-8 מערכות שונות

·         מתאם אלחוטי למערכות בית חכם ומערכות מרכזיות

עכשיו ניתן לרכוש אונליין ! למעבר לאתר ולרכישה לחץ כאן

כתבו עלינו

YNET – טק צ’ק גיא לוי

גם גיא לוי בדק את המהפכה בדלת הכניסה. “המערכת מתאימה לכל הגילאים ומאפשרת הפעלה בדרכים רבות” כל המידע בפרק טק צ’ק

לכתבה המלאה

לשדרג את הדלת כניסה לדלת חכמה בקלות!

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר – עמוד מוצר – לוקאפ/SMART
תנאי שימוש
תנאי שימוש