ירוק מרווה זה הבוהו החדש

אם אתם מתכננים לעצב בית בסגנון בוהו שיק או אפילו סגנון כפרי הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשלב את הצבע הירוק כחלק מהבית והסגנון


הבוהו שיק – סגנון פופולארי ומבלבל כאחד, הגיע אלינו מעולם האופנה ומשלב בתוכו ישן עם חדש תוך דגש על אמירה אישית וייחודית של כל אחד ואחת. סגנון הבוהו שיק מתאים למי שיש לו אישיות חזקה ובולטת, ושהוא אינו נצמד לחוקים. 

פלטת הצבעים הבוהו-שיקית תכלול בדרך כלל הרבה צבעים טבעיים וניטרליים עם דגש על גווני אדמה עדינים ממשפחת החומים הבהירים, צבע חול, בז' ונחושת. הצבעים השולטים בסגנון הם גווני הלבן, השמנת, הבז', וגוונים משלימים להם ממשפחת האדומים והירוקים (כמו בורדו-יין, ירוק-בקבוק וסגול-חציל), לצד נגיעות זהב, נחושת ושחור. בעיצוב בוהו שיק אין מה להתבייש להעז- להפך!

אדריכלית: לימור למברוזו צילום: עינת דקל
דלת אוקספורד בצבע ירוק מרווה

הצבע הירוק מוסיף לעיצוב הבית תחושת חיות רעננה ונעימה- הוא שמח ומרגיע ויכול להיות הגוון המרכזי בחדר, גם בעדינות הצבע יכול להשתלב בחלל על ידי הוספת אקססוריז' בגוונים ירוקים, כרית, פסל, שטיח וכמובן עציצים.

להכניס את הבוהו שיק הביתה: אלו הפריטים שאתם צריכים - WALLS : WALLS

אצלנו ברב-בריח תוכלו למצוא במניפת הגוונים שלנו את הירוק מרווה- אשר מתיישב בצורה מדויקת במנעד הגוונים הטבעיים מכיוון שיושב על התפר שבין אפור לירוק. בצעד פשוט כמו החלפת דלת תוכלו להעניק לבית שלכם מראה רגוע, ייחודי ומיוחד.

אדריכלית: נטע הורוביץ צילום: אורית ארנון
דלת קיוטו לייט בצבע ירוק מרווה