לא משנה באיזה סגנון מדובר – דלתות קו אפס ללא משקוף הן הטרנד החם בעיצוב פנים.

לא משנה באיזה סגנון מדובר – דלתות קו אפס ללא משקוף הן הטרנד החם בעיצוב פנים.


אם אתם מחפשים לתת צ'ופר עיצובי לבית שלכם, דלתות פנים ללא משקוף (משקוף אלומיניום נסתר בקיר) המונחות בקו אפס עם הקיר הן האופציה המושלמת. זהו ללא ספק הטרנד הלוהט שפונה לכולם וכבר לא שמור רק לבתי יוקרה.

בשונה מדלתות רגילות עם מסגרת משקוף והלבשות, דלתות "קוו אפס" או "משקוף נסתר" מותקנות בקוו הקיר, כאשר המשקוף האלומיניום קבור בתוכו, ונוגעות בדופן הקיר באופן חלק לגמרי – ללא בליטות, קצוות או מעברים חדים. התוצאה היא מראה ייחודי, מודרני לחלוטין שמזכיר קצת את הסגנון היפני המובהק.

הסגנון הזה יכול להתאים בצורה מושלמת לא רק לבתים במראה מודרני מינימליסטי, אלא גם לדירות ובתים בסגנון הקלאסי, אורבאני, נורדי וכדומה. הקו הישר והנקי יוצר מראה קליל ונעים לעין שמוסיף המון שיק וסטייל לכל חלל.

צילום: מיכה לובטון

כמו בתחומים אחרים בעיצוב הבית, גם דלתות הפנים היוקרתיות הללו הונגשו והיום ניתן לרכוש אותם לא רק מנגרים ספציפיים אלא בייצור מתועש מה שמבטיח רמת איכות גבוהה מאוד, עמידות בנזקי מים ואחריות לשנים רבות.

בנוסף, אם בעבר היה נהוג להתקין דלתות קוו אפס בגוון הקיר במטרה לייצר מראה "נסתר" לדלת, הרי שהטרנד הנוכחי הוא דווקא הפוך – הדלת בקוו הקיר אבל בגוון שונה ובולט או בשילוב חירוץ או פרופילים תואמים לקיר.

טרנד נוסף חזק מאוד אשר דלתות קוו אפס משתלבות בו הוא "קיר הכוח" – טקטיקה שהפכה לחביבת המעצבים, קירות כוח מעוצבים המכניסים אמירה אישית ואופי אל פנים הבית. קיר כזה, בן אם מדובר בקיר בחיפוי עץ/פורמייקה, בשילוב אומנות או ספרייה מעוצבת או בגוון קיר הצבוע צבע בולט, יכול לשלב דלת נסתרת כשהיא מהווה חלק בלתי נפרד מהאמירה העיצובית.

צילום: עידן גור אדריכלית: גלית ששון

לא רק עיצובי, אלא גם מעשי – הדלתות הללו גם קלות לתחזוקה וניקוי, ללא פינות וחריצים מפריעים. הן מאפשרות לשחק עם הצבעים וליצור המשכיות רצופה של קיר דרך הדלת. היום ניתן להזמין דלתות מסוג זה גובה 205 ועד התקרה למראה סופר מעוצב ושיקי.