יופי של כניסה בטוחה

דלתות הביטחון של רב-בריח, קיבלו תפנית במהלך שני העשורים האחרונים כאשר אל הבסיס האיתן, התווסף פן אסתטי שקיבל תשומת לב מיוחדת.


יופי של כניסה

דלתות הכניסה של רב-בריח מעניקות ביטחון רב ולא פחות, כניסה מרשימה ומעוצבת לבית

רב-בריח בנתה מותג במשך 45 שנה, המזוהה יותר מכל עם ביטחון ושקט נפשי. בנייתו של המותג התאפשרה בזכות דבקותה של החברה ליצוק אליו תוכן ולייצר התאמה מושלמת בין המסר לבין המוצר המוגמר. מעל ל-70 דגמי דלתות כניסה מיוצרים במפעל החברה באשקלון, על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ומעניקים לעשרות אלפי בונים ומשפצים ביטחון ומענה לסגנון העיצובי.

רב-בריח חושפת שילוב מדויק בין הדבקות שלה בתעשייה המסורתית ובין היכולת שלה להפגין חדשנות טכנולוגית. התוצר הסופי של השילוב הייחודי הזה עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר.

דגם קליר. צילום: נדב פקט.

התפנית שקבלו דלתות הכניסה של רב-בריח

דלתות הביטחון של רב-בריח, קיבלו תפנית במהלך שני העשורים האחרונים כאשר אל הבסיס האיתן, התווסף  פן אסתטי שקיבל תשומת לב מיוחדת.

קולקציית דלתות הכניסה של רב-בריח היא קולקציה מגוונת שמתאימה למנעד רחב של סגנונות. מבחינת מידות, מגיעות הדלתות במנעד רחב של מידות מרוחב סטנדרטי ועד התאמה לכניסות רחבות ידיים, המאפיינות את התכנון האדריכלי העכשווי. אדריכלים ומעצבים רבים נוטים לתכנן היום בית עם מפתחים רחבים, ובכלל זה גם המפתח הראשי של הכניסה לבית.

דלת BASIC בצבע כחול שמיים מגורען, מכניסה אור ורוח צעירה הביתה.

צילום: איה אפרים.

דלת מדגם בולוניה. צלם: עינת דקל.

חוויית המשתמש במרכז

העובדה שדלתות הכניסה מיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, משפיעה גם על חוויית המשתמש. פתיחת וסגירת הדלת קלות ונעימות. חומרי הגלם הם חומרי איכות שמקנים תחושת אטימה היקפית מושלמת מה שמשפיע גם על צליל טריקה מעודן. חלק גדול מדלתות הכניסה בקולקציה, מאפשרות התאמה אישית, אם זה מבחינת השליטה על בחירת הגוון, העיצוב ושילוב של פריטי פרזול שונים. ההתאמה האישית מאפשרת בנוסף לשלב הבלטות מיוחדות, פסי אלומיניום וזיגוגים שונים. רב-בריח העשירה גם את קולקציית המשקופים וכיום ניתן לבחור משקופים ישרים ומינימליסטיים, עובדה שמרחיבה עוד את היכולת לבחור ולשלוט במוצר המוגמר והבתאמתו לדרישות ולסגנון העיצובי. אל חוויית המשתמש מצטרפים גם פתרונות הנעילה. נעיה חכמה ונוחה לשימוש מעניקה עוד ביטחון וכשזה מאפשר שימוש קל ונוח, החוויה כפולה. מערכת ה- LOCKAPP של רב-בריח היא מערכת חכמה שמגיעה עם צילינדר ממונע, כרטיס בקרת שכפול, כבל טעינה וחמישה מפתחות. את הצילינדר ניתן לרכוש עם הדלת עצמה ואף ניתן להתקינו בדלתות פלדה קיימות. את ההתקנה עורך מתקין מוסמך של רב-בריח  שמתקין את הצילינדר וכן את האפליקציה ישירות על מכשירי הסלולאר של דיירי הבית.

דלת כניסה מדגם קליר קו אפס. עוצבה על ידי האדריכל רז מלמד. הדלת ממשיכה את הזכוכית התחתונה שלאורך כל הצד הצפוני של הבית. צלם: עמית גורן.

מגוון הולך ומתרחב לצד מחיר תחרותי

כמי שמחשיבה את הפן האסתטי והקו העיצובי המאפיין את הדלתות שלה, משקיעה רב-בריח בהרחבת תמהיל הדגמים, כשמשיקה בכל שנה קולקציות חדשות בשלל סגנונות עיצוב בהם הסגנון הכפרי, המינימליסטי, הקלאסי ונוספים. קולקציות דלתות הכניסה מאפשרות לבחור דלת כניסה בעלת שתי כנפיים, דלתות כניסה במידות מיוחדות –  רחבות או גבוהות במיוחד. המחיר התחרותי של הדלתות, מתאפשר בזכות פסי ייצור חדשניים ומתקדמים שמאפשרים ייצור המוני לצד כזה שמותאים אישית. שוק האדריכלים דורש את ההתאמה האישית וברב-בריח הנושא הזה מקבל את מירב תשומת הלב.

למעבר בצפייה בקטלוג דלתות הכניסה שלנו >>

ניתן להשיג בסניפי הרשת של חברת רב-בריח ברחבי הארץ     1-800-800-100