המעצבות X רב-בריח מציגים: קולקציית FRAMES

קולקציית FRAMES הינה שיתוף פעולה ייחודי, אופנתי ומרגש בין לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין- 'המעצבות'. למעצבות קסם אישי ונוכחות מרשימה, מלאת סטייל, מקצועיות ויצירתיות אשר סימנה אותן בשנים האחרונות כאוטוריטות בתחום העיצוב בארץ.


קבוצת "רב -בריח" חברת הדלתות המובילה בישראל, מתחדשת כל העת ומשיקה כמדי שנה קולקציות חדשות של דלתות כניסה ופנים המאופיינות באיכות ייצור גבוהה ועיצובים עדכניים.

כחברה המובילה בתחומה ועומדת בחזית העיצובית העכשווית, "רב-בריח" בחרה ליצור שת"פ עם 'המעצבות' ויצרה קולקציה המיועדת לאדריכלים, מעצבים ושוחרי עיצוב. העבודה על שיתוף הפעולה ארכה כשנה עד לקבלת תוצאה מושלמת המורכבת מ-4 דגמים המהווים את דגמי הבסיס של הקולקציה, ניתן לבחור שילובים של קומפוזיציות גרפיות וכן שילובים של צבעים שונים ולקבל אינסוף אפשרויות. קולקציית דלתות הפנים FRAMES מביעה כוח ועוצמה דרך קו עיצוב מינימליסטי. עיצוב מודרני המתאים לחובבי הקווים הישרים וניקיון ויזואלי.

קולקציה FRAMES דלת פנים דגם LL a
לצפייה בדגם A דקור לבן

מקור ההשראה העיצובי לקולקציית FRAMES

הקו המנחה שעומד מאחורי קולקציית FRAMES הוא הנראות של הדלת שהופך אותה לפריט אמנות שהוא חלק מחלל הבית. ההשראה של 'המעצבות' לעיצוב הקולקציה היא 'אומנות גרפית' – סוג הבעה אמנותית המבוסס על רישום ולא על צבע. מתייחסים לאמנות זו הרישום והתחריט, השרטוט, הציור והגילוף בכל צורותיהם כולל במחשב, וכן ההדפס, כולל הדפסים צבעוניים.

קולקציה FRAMES דלת פנים לבנה אפורה דגם LL b
לצפייה בדגם B דקור שחור

איך נבחר השם FRAMES לקולקציית הדלתות החדשה ?

'המעצבות' בחרו לקרוא לקולקציית הדלתות FRAMES  מתוך הרצון והצורך להפוך את דלתות הפנים בבית לאוסף אמנות. המשקוף הוא המסגרת והכנף היא היצירה הגרפית. היציאה 'מהקופסא' לעצב את מרחבי הבית באוסף של אמנות גרפית המייצרת מעטפת עיצובית חדשה, שונה, מינימליסטית וחזקה.

קולקציה FRAMES דלת פנים אפורה דגם LL c
לצפייה בדגם C דקור שחור

מעצבים ואדריכלים מוזמנים לבטא את היצירתיות שלהם ולבחור האם להוסיף את ה"דקור" או להשאיר רק "חירוץ", לבחור את שילוב הצבעים מתוך הבחירות בסיס של המעצבות או לבחור שילובים לדלתות כגון שדרוג גוונים, גובה ומפרט.

קולקציה FRAMES דלתות פנים דגם LL d
לצפייה בדגם D דקור שחור

דגמי קולקציית FRAMES

קולקציית FRAMES מורכבת מ-4 דגמים המהווים את דגמי בסיס, ניתן לבחור קומפוזיציות גרפיות, צבעים ושילובים שונים וכך לקבל אינסוף אפשרויות חדשות.

ארבעה דגמים = אינסוף בחירות אמנותיות: LL a, LL b, LL c, LL d.

צילום: תמי בר שי

קולקציית המעצבות אצלך בבית

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – כולל ממשק במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש