דלתות לחדרים – מחליפים, מחדשים, מעצבים.

הדלתות המותקנות בכניסה לכל חדר בבית ומעניקות לנו פרטיות בשעת הצורך, הפכו בשנים האחרונות לאביזר דקורטיבי חשוב, המהווה כלי עבודה לכל אדריכל או מעצב פנים. דלתות לחדרים מבית רב-בריח ישתלבו בקלות בכל סגנון עיצובי ובטעם האישי שלכם ויעניקו לביתכם אווירת מגורים ייחודית!


דלתות לחדרים – הבחירה של האדריכלים

אם תשאלו אדריכלים או מעצבי הפנים, מהו פריט העיצוב בעל ההשפעה הרבה ביותר על אווירת המגורים בבית, תופתעו לגלות שהבחירה של רבים מהם היא דלתות לחדרים – ולא במקרה. אם בעבר דלת הפנים שימשה פתרון פונקציונלי להגדרת ולתיחום חללים, הרי היום, דלתות לחדרים משמשות כפריט עיצובי שימושי לכל דבר.

דלתות לחדרים – העיצוב והאיכות רב-בריח!

חברת רב-בריח, היצרנית המובילה בישראל בתחום הדלתות לחדרים, מעמידה לרשותכם קולקציה עשירה ומגוונת הכוללת עשרות דגמים שכולם מיוצרים כאן, בארץ, במפעלי החברה באשקלון. דלתות לחדרים מבית רב-בריח, הן תוצר של חדשנות הנדסית, טכנולוגיות פורצות דרך ותהליכי מחקר ופיתוח מתקדמים, המיושמים בקו הייצור המשוכלל מסוגו בעולם, המבטיח איכות מושלמת, גימור מוקפד ואטימה מושלמת.

אך הייחוד של דלתות לחדרים מבית רב-בריח, אינו מסתכם בטכנולוגיה המובילה וממשיך גם לעיצוב החיצוני.

דלתות לחדרים מבית רב-בריח מציעות עיצובים מרהיבים במגוון צבעים וסגנונות, קווים עיצוביים פשוטים ונקיים משקופים ישרים ומינימליסטיים, ידיות כרום ייחודיות, עיטורי אלומיניום, שלל סוגי זיגוגים ועוד. והתוצאה: דלתות לחדרים המתאפיינות בעיצוב עמיד בפני שינויי אופנה וטרנדים מתחלפים.

יועצי העיצוב של רב-בריח עומדים לרשותכם!

עומדים להחליף דלתות לחדרים? משפצים את ביתכם? ואולי בונים בית חדש?

זכרו שדלתות לחדרים מבית רב-בריח יכולות לשמש עבורכם ועבור האדריכל שלכם "כלי ביד היוצר," בעת עיצוב הבית. לכן, אל תוותרו על ביקור באולמות התצוגה של רב-בריח. כאן מחכה לכם תצוגה מרהיבה של דלתות לחדרים וייעוץ מקצועי של צוות מומחי הדלתות של רב-בריח, אשר ישמחו להתאים את דלתות החדרים לאופי שלכם ולעיצוב ביתכם. כמו כן, תקבלו ייעוץ אישי בנוגע למוצרי הפרזול בהם ניתן לצייד את הדלתות, מידע על הזיגוג המתאים לדלתות לחדרים וטיפים חכמים נוספים לשילוב דלתות לחדרים בעיצוב הבית.

מחפשים דלתות לחדרים? בואו ניפגש באולמות התצוגה של רב-בריח!

לקטלוג דלתות פנים לחצו כאן