מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק של רב-בריח בראיון מרתק בעיתון גלובוס

"גדלתי והתפתחתי יחד עם המותג והקבוצה שנכנסה לתחומים חדשים (דלתות פנים, שערים ומסננים לשוק המוסדי, חברת הנעילה, לוקרים), ובשנים האחרונות אני מכהנת כסמנכ"לית השיווק".


מאיה נכנסה לרב-בריח, העסק המשפחתי לפני כ12 שנה כשהחברה העסיקה כ-100 איש עם מפעל ייצור אחד, וכיום היא מעסיקה כאלף עובדים בשבעה מפעלים, שרובם באשקלון. בראיון מאיה מדברת על המהלך השיווקי שעומד מאחורי המותג, הצלחות, הזדמנויות ואתגרים.

"יצאנו השנה בקמפיין Open With Style. המהלך לווה בפרסומים ובהעמקת נושא העיצוב בנקודות המכירה בשטח. מיפינו סגנונות עיצוב, ובדקנו את השפה ואת השיח סביב כל אחד מהם. השקנו קולקציות חדשות בדלתות פנים ובדלתות הכניסה, וההצלחה נמדדה בזינוק במכירות. הגדלנו ב-150% את מספר האדריכלים שעובדים אתנו. זו תחילה של מהלך שימשיך".

החזון של רב-בריח בנוסף לחידוש בעיצוב והסטייל, היא לייצר חדשנות טכנולוגית ולהעמיד לרשות לקוחותיה את הפתרונות המתקדמים והטכנולוגיים ביותר גם בייצור, גם במוצרים עצמם וגם בחוויית הלקוח והתקשורת איתו.

"מעבר לדרישות למוצרים מעוצבים ומשוכללים יותר, הזירה המקוונת בעולמות שלנו פועלת אחרת. בשעה שהקניות באי-קומרס מזנקות בענפים השונים, והצרכנים עוברים לזירה המקוונת, דלתות הן לא מוצר קלאסי שנרכש באונליין.

השקנו אתר שמציע פתרונות מתקדמים לקבלנים, למהנדסים, למעצבים ולצרכן הסופי. האתר ממחיש איך המוצרים נראים בשטח, ונשיק בקרוב אתר עם חווית שימוש מתקדמת. כרגע לא תתבצע קנייה שלמה באונליין".

לכתבה המלאה לחץ כאן