אנרגיה סולרית-שומרים על כדור הארץ

רב-בריח אנרגיה היא חטיבה חדשה בקבוצת רב בריח שהוקמה כחלק מתנופת הקיימות והחדשנות בשנים האחרונות. החטיבה מתמחה בייזום, הקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכות סולאריות (בטכנולוגיה פוטו-וולטאית).


לאור ההתחממות הלוגבלית, התכנסו המדינות המפותחות בפריז בשנת 2015 והתחייבו להפחתת מזהמים. במסגרת זו, גם מדינת ישראל התחייבה להגיע לרף של 25% מסך ייצור החשמל שיגיע מאנרגיות מתחדשות עד שנת 2025, ולרף ייצור של 30% שיגיע מאנרגיות מתחדשות עד לשנת 2030.

לצורך כך, רשות החשמל מפרסמת אסדרות רשמיות, אשר מכוחן ניתן להקים מתקנים סולאריים לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו וולטאית. למעשה, המדינה מתחייבת לרכוש את החשמל שמיוצר מהמערכת הסולארית למשך 25 שניה בתעריף קבוע ומובטח.

מערכת סולרית היא אנרגיה שמקורה בשמש, השמש היא מקור האנרגיה החשוב ביותר לצורות החיים השונות. זוהי אנרגיה מתחדשת, בניגוד למקורות אנרגיה לא-מתחדשים כמו דלקים פוסיליים (דלקים מאובנים). טכנולוגיות אנרגיה סולארית עושות שימוש באנרגיית השמש על מנת להאיר בתים, לחמם מים, לחמם בתים, כפי שמוצג בסקירת מחממי המים הסולאריים, ולייצר חשמל.
היתרון העיקרי של אנרגיה סולארית היא שהיא אינה מייצרת מזהמים כלשהם, ושהיא מהווה אחד ממקורות האנרגיה הנקיים ביותר. השמש היא מקור אנרגיה מתחדשת, דורשת תחזוקה קלה בלבד והיא קלה להתקנה. המגבלות היחידות של אנרגיה סולארית הן שלא ניתן להשתמש בה בלילה וכמות אור השמש המתקבל על כדור הארץ תלוי במיקום, בשעות היום, בתקופה בשנה ובתנאי מזג האוויר.

אז למה לעבור לאנרגיה סולרית?

  • אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה חינמי לחלוטין המצוי בשפע, כך חוסך לכם בצריכת החשמל הביתי.
  • לוחות סולאריים אינם דורשים תחזוקה למעשה, מפני שהסוללות אינן דורשות מים או שירות קבוע אחר והם שורדים במשך שנים. מרגע התקנת הלוחות הסולאריים, אין עלויות נוספות חוזרות ונשנות.
  • אנרגיה סולארית מוכרת כעתיד של מקורות האנרגיה החלופיות שכן היא אינה מזהמת ומסייעת להילחם באפקט החממה המשפיע על האקלים העולמי המשפיע עלינו בחיי היום יום.

רב-בריח אנרגיה, כחלק מקבוצת רב בריח, הינה חלוצת החברות התעשייתיות אשר מקדמת פתרונות של אנרגיה מתחדשת, וככזו מציעה ללקוחותיה להקים עבורם את המערכות הסולאריות כחלק מסל המוצרים אותם מציעה הקבוצה ללקוחותיה.

רב-בריח אנרגיה מחויבת לערכים של:

קיימות – נתרום ביחד למען שיפור איכות הסביבה ושימור כדור הארץ

שירות –ניתן שירות מעולה ללקוח ונלווה אותו בכל ההליך מ-א' ועת ת' לאורך כל חיי המערכת.

אמינות –עסקה עם רב-בריח אנרגיה הינה העסקה הבטוחה והאמינה בשוק.

גמישות עסקית–נתפור עבורך את העסקה המתאימה לך, שתיתן לך ערך מקסימלי, ונעזור במציאת פתרונות מימון ככל שתצטרך.