בחירה בטוחה בדלת כניסה - יצור כחול לבן


בואו נכניס סדר לכניסה לבית: הנה חמישה פרמטרים שכדאי לחשוב עליהם כאשר אתם/ן בוחרים/ות את דלת הכניסה לבית החדש או המשופץ

החיים חייבים להימשך. לצד הכאב, הדאגה, ההתנדבות והנתינה, אנחנו חוזרים לאט-לאט גם לעסוק בענייני היום-יום. ואם אתם עומדים כעת לפני שיפוץ או בנייה של בית, אתם ודאי מבינים את השינויים שיצר המצב גם בתחום הזה. לפני כל סעיף אחר, כשאנחנו חושבים על בית אנחנו חושבים כעת על ביטחון. איך נהפוך את הבית שלנו למקום בטוח ומחבק עבור כל המשפחה? אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל הוא מהנקודה שבמובנים רבים היא התחלת הבית – דלת הכניסה. אז איך בוחרים דלת כניסה דווקא עכשיו? מהם החידושים והטרנדים בכל הקשור לבטיחות ואיכות, עיצוב ונוחות? הכול בכתבה שלפניכם.

בטיחות

לפני הכול, נרצה שדלת הכניסה שלנו תגן עלינו ועל בני המשפחה שלנו. דלת שהפיתוח שלה עסק במציאת הפתרונות הבטוחים ביותר תעזור לנו להחזיר לבית את תחושת הביטחון, השקט והשלווה. דלתות הכניסה של רב-בריח מיוצרות מליבת פלדה ומצטיינות ברמת מיגון גבוהה המתאימה לישראל ומגיעות עם נעילה רב בריחית הכולל צילינדר לוקסיס מוגן פטנט ומגן צילינדר מפלדה מחוסמת נגד קידוח ופריצה. הדלתות מצוידות גם בסגר ביטחון פנימי לנעילה נוספת, וניתן לשדרג אותן באמצעות מנגנון הגלדיאטור או מנעול כספת עליון.

דלת כניסה דגם נועה: צילום: אייל טואג

איכות ואמינות כחול-לבן

דלת מחומרים איכותיים שמתוכננת להחזיק מעמד שנים רבות תעניק לכם ביטחון ושקט נפשי מתמשכים גם במובן של הגנה על הבית וגם במובן הכלכלי – מוצר איכותי ועמיד מאפשר לנו לתכנן את התקציב המשפחתי.

רב-בריח מייצרת את הדלתות במפעלי החברה באשקלון ומובילה את שוק דלתות הכניסה בישראל כבר יותר מחמישים שנה. שיטת הייצור של דלתות הכניסה של רב-בריח היא MASS-CUSTOMIZATION – משמע ייצור כל דלת לפי מידות, דרישות ועיצוב ספציפיים, שנעשה בפסי ייצור מהמתקדמים בעולם ללא מגע יד אדם. שיטה זו מבטיחה מקסימום גמישות במידות ובעיצוב הדלת אך גם מקסימום איכות לאורך זמן, וזאת לצד חומרי הגלם המעולים שמשמשים לייצור הדלתות. 

עיצוב

אחרי שווידאנו שדלת הכניסה שלנו היא דלת ביטחון איכותית נרצה להסתכל גם על הלוק.

הנה כמה מהטרנדים הבולטים לשנה הקרובה בתחום הדלתות:

* גוונים בהירים. הדלתות השחורות שבלטו בשנת 22' לא נעלמות, אבל לצידן נראה גם יותר ויותר בתים עם מעטפת בגווני בגוונים רכים וטבעיים כמו לבן לגווניו או גרייז'.

* מפתחים גדולים במיוחד (ואף כפולים בגובה וברוחב מהמקובל) ובעלי חלוקה לא שגרתית, בפרט בדלתות במראה מודרני שכוללות כנף אחת רחבה מאוד ואחת צרה או בדלתות בעיצוב קלאסי הכוללות זוג כנפיים גבוהות זהות.

* משחקים עיצוביים הכוללים פתחים לא קונבנציונליים (למשל פתחים אופקיים תחתונים) וידיות בעלות מראה של תכשיט.

* עיצוב מינימליסטי שבא לידי ביטוי במשחקי עיצוב של קווים אופקיים ואנכיים בהתאמה אישית ובהעמקת השימוש בדלתות קו אפס עם משקוף נסתר.

דלת מעוצבת לבית

דלת פינרצה כפולה לכניסה מרשימה: אדריכלות/עיצוב: מיה ורונית עיצוב ותכנון פנים | צילום: שירן כרמל

שילוב חלון והכנסה של אור דרך דלת הכניסה

גם אם אתם חולמים על דלת עם חלון, שתכניס לבית אור טבעי ותעזור ליצור בו אווירה מוארת ומאושרת, תוכלו להגשים את החלום בלי להתפשר על תחושת הביטחון. יותר מזה, אנחנו ברב-בריח מבינים שדלת עם חלון יכולה להיות חלום שהתגשם לא רק עבור מי שהבית שלו מעוצב בסגנון כפרי. גם אם אתם מעדיפים סגנון מודרני יותר, יש לנו עבורכם פתרונות שיכניסו הביתה אור טבעי ולוק מהמם ובו-זמנית ישמרו עליכם בטוחים.

קחו לדוגמה את הדלת מדגם רז בעיצוב האדריכל רז מלמד, שכוללת חלון תחתון למראה מינימליסטי, מתוחכם ועם קריצה של הומור, או את הדלת מדגם עמית בעלת המראה הכפרי שנהנית ממראה ביתי ומזמין בזכות החלון החיצוני, אבל מוגנת מבפנים במאה אחוז פלדה.

דלת מדגם רז: אדריכלות/עיצוב: נטע לוינגר צילום: איתי בניית

טכנולוגיה חכמה שיוצרת נוחות

גם בתחום הטכנולוגיה, רב-בריח מציעה פתרונות שנועדו להקל על החיים ולשפר אותם, למשל עם מנעולים חכמים שניתנים להגדרה ותכנון מראש ולפתיחה באמצעות אפליקציה, כך שרק מי שאתם רוצים שייכנס הביתה אכן יוכל לעשות זאת, וכדי שתוכלו להיות שקטים ולדעת שהילדים לא (שוב) יינעלו בחוץ. כמובן, בלי לוותר לרגע על הבטיחות והאמינות של הבריחים והמנעולים.