הכירו את הלוקאפ של רב-בריח- עידן חדש בפתח הדלת


הצילינדר החכם של רב-בריח הוא מוצר מהפכני, פשוט, ששינה ושדרג את איכות החיים של אלפי משפחות בישראל, ועכשיו הוא יכול לשדרג גם את הכניסה לבית שלכם!

האם אתם זוכרים את החיים לפני שהיה שואב אבק אלחוטי, כשעוד השתמשנו במפתח לאוטו במקום שלט, כאשר את תשלומי הועד ניהלו במזומן וללא אפליקציות? אז אם יש לכם כבר דלת חכמה – קשה לכם להיזכר בחיים שלכם כשהייתם תלויים במפתחות.

לוקאפ. הצילינדר החכם של רב-בריח אשר מתאים ל99% מהדלתות בישראל. צלם: אייל טואג

לוקאפ מציע לכם פתרון פשוט המספק שליטה בדלת הכניסה באמצעות אפליקצייה מאובטחת וייעודית, לוח קודן או ביומטרי ושלט רחוק. מדובר בהתקנה פשוטה ביותר האורכת כשעה וכוללת החלפה של הצילינדר הקיים בצילינדר חדש, מאובטח ומוגן פטנט של רב-בריח אשר ממונע (בצידו הפנימי של הבית – אין גישה למנוע בצד חיצוני!) ומחובר לאפליקציה ולוח קודן/ביומטרי לפתיחה ונעילה של הדלת. הפיתרון משנה חיים! ומאפשר שליטה בדלת הכניסה בקלות, ללא צורך במפתחות וליהנות משלל אפשרויות נוחות ופשוטות.

השוק מוצף בהצעות לצילינדרים ומנעולים חכמים לדלתות הכניסה ולכן, בחירה במוצר הנכון עשויה להיות מבלבלת ומאתגרת. הדבר הראשון שיש לבדוק הוא שמדובר בפיתרון ששומר על רמת הבטיחות של הצילינדר והנעילה! כמו כן, כדאי לוודא שרוכשים את המוצר מחברה ותיקה ואמינה שתעניק לכם אחראיות, שירות וחלפים גם בהמשך הדרך. כמו כן, חשוב לוודא שהמוצר שבחרתם קל לשימוש יומיומי, נוח לכל דיירי הבית (גם בני נוער ואנשים מבוגרים).

רב-בריח שומרת ומספקת אמינות וביטחון לבתים של מיליוני לקוחות ברחבי העולם כבר מעל ל-50 שנה. בשביל לוודא שהבית שלך מאובטח באופן מיטבי, חשוב לבחור במנעול חכם שמבטיח נעילה אמתית של הדלת, שמיוצר ומשווק על ידי חברה אמינה ולא עוד מוצר שהוא רק פיצ'ר חדשני לדלת!

טיפ חשוב- כניסה באמצעות זיהוי ביומטרי של טביעת האצבע היא בראש ובראשונה הבחירה הבטוחה ביותר. אין אפשרות לשכפל או לזייף טביעת אצבע אישית, את האצבע לא נאבד או נשכח.

דלת כניסה דגם איה ניתנת לשדרוג לדלת חכמה עם מנעול טביעת אצבע - רב בריח

לוח משולב: קודן + ביומטרי בעיצוב מינימאלי. ניתן להתקנה על המשקוף או ליד הדלת. צילום: תמי בר שי

לוקאפ LOCKAPP של רב-בריח: הופך כל דלת כניסה לחכמה בצורה בטוחה ונוחה:

בטחון מרבי- הלוקאפ הינה מערכת חכמה אשר מבצעת נעילה מלאה של הדלת (ממש כאילו סובבתם מפתח) ולא רק מונעת נשענת על טריקת הלשונית. המערכת פועלת בתקשורת BLE הידועה בהצפנת המידע. הגיע הזמן להפסיק להחביא את המפתחות מתחת לשטיח ובארון החשמל ולעבור לנעילה בטוחה של הבית.

נוחות ושיפור איכות החיים- לא צריך יותר לחפש את המפתחות, להזכיר לעצמינו לנעול את הדלת ולנהל את הכניסות לבית/משרד בצורה פשוטה מרחוק ולפי הרשאות בלעדיות.

כניסה באמצאות ביומטרי/קוד–  אנחנו לא מתפשרים על חווית הנוחות עם הלוקאפ ולכן אפשר לבחור בכניסה באמצעות טביעת האצבע או קודן (ויש אפשרויות נוספות אם תרצו)

פתרון יחודי לשומרי שבת – ללוקאפ אישור ייחודי של מצמת. את הלוקאפ ניתן להעביר למצב "שבת" ולהפעיל אותו שוב במוצאי שבת.

הלוקאפ לא תלוי בחשמל-  לכן אין חשש שתישארו מחוץ לבית גם שיש הפסקת חשמל.

שילוב בבית החכם– הלוקאפ תומך במערכות של הבית החכם. ניתן לחיבור ותומך גם בגוגל הום, אפל ואלקסה.

נעילה אוטומטית חכמה – כך שתמיד תדעו שהדלת נעולה כשצריך

מתאימה לדלת הישראלית – המערכת שלנו תוכננה ע"פ הניסיון שלנו כך שתתאים לדלת הישראלית ולמגבלות שלה. המנוע של המערכת חזק כל שיוכל להתגבר גם על דלתות עקשניות יותר.

אז לפני שאתם בוחרים את המנעול הבא לביתכם חשוב לבחור שיהיה בטוח, חכם ונוח.

לפרטים נספים ורכישה