לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה קבוצת 'רב-בריח' מובילה שינוי לנוחות וביטחון בעידן הדיגיטלי


רב בריח משיקה קמפיין חדש הפונה לבני נוער לקידום לוקרים חכמים בבתי הספר, הנפתחים באמצעות אפליקציית RBLOCKERIM

צלם: אורי טאוב

בנוף הדינמי של החינוך המודרני, בתי ספר מתקדמים כל העת ובוחרים בדרכים חדשניות להגברת האבטחה, לייעל את התפעול ולספק סביבת למידה יעילה יותר לתלמידים ולצוות. לוקרים חכמים התגלו כנכס בעל ערך בהשגת יעדים אלו. פתרונות אחסון חכמים אלו משנים את התפיסה המסורתית של לוקרים, ומציעים למוסדות חינוך שורה של יתרונות, מבטיחות משופרת ועד לארגון משופר.

קבוצת 'רב-בריח' זיהתה את הצורך בלוקרים חכמים בסביבה היומיומית של בני הנוער והצבתם במרחב של בתי הספר. מערכות אחסון חכמות אלו מייצגות את כוחה של הטכנולוגיה בשיפור חיי היומיום שלנו, ויוצרות מצב של win-win עבור תלמידים, הורים ומורים.

לוקרים חכמים בבתי הספר מספקים לכל תלמיד תחושת בטחון שהחפצים האישיים שלו נעולים ושמורים בלוקר שמיועד אך ורק לו! פתרון אבטחה יעיל ונוח לכן החל מה- 1.9 רב-בריח תציב למעלה מ-20 אלף לוקרים חכמים הפרוסים בבתי הספר ברחבי הארץ. מעתה התלמידים יוכלו להשאיר את חפציהם יקרי הערך כמו מחשבים ניידים, טאבלטים, ספרים דיגיטליים ועוד בלוקרים חכמים מאובטחים לנוחות וביטחון מירבי .

כחלק מהאסטרטגיה השיווקית , רב-בריח פנתה השנה לדור הצעיר והטכנולוגי שיודע מה הוא רוצה ודורש נוחות ומקצועיות בכל דבר. ממחקר שנערך נמצא כי 80% מבני הנוער שהשתמשו בלוקרים חכמים בשנה שעברה בבתי הספר דיווחו כי השימוש הקל עליהם ושינה את אורח החיים בסביבת בית הספר.

כחלק מהמלך השיווקי הכולל, ולקראת פתיחת שנת הלימודים , רב בריח משיקים קמפיין חדש תחת האשטאג #נעול_על_עצמי הפונה לקהל היעד בהובלת הטיק טוקרים המובילים נויה גבאי, יואב דגני וליאן רומנו uיחד עם קהילת הלוקריסטים של המותג – בני נוער אמיתיים שיספרו על החוויה האישית שלהם, על החשיבות של לוקר לתחושת הביטחון והפרטיות ועל בשימוש במנעול החכם כפיתרון נוח ויעיל לשימוש.

בקמפיין החדש הושקעו מעל 300,000 ש"ח לשנה והוא יעלה בפריסה ברשת החברתיות וקידומי דיגיטל וסושיאל בהובלת משרד פרסום TEENK

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב בריח:" כחלק מהאסטרטגיה השנה של רב בריח והכניסה לעולם הדיגיטלי, החיבור לעולמות של בני הנוער היה מתבקש, ולכן הקמפיין החדש  בהובלת דמויות טיק טוק מובילות שיקדמו את הלוקרים החכמים ברשתות החברתיות ויעלו את המודעות בקרב בני הנוער למקום האישי והבטוח שלהם גם בבית הספר ולשימוש קל יעיל. אנו מאמינים כי בטיחות היא ערך עליון בכל מסגרת חינוכית, ולוקרים חכמים ממלאים תפקיד מכריע בחיזוק האבטחה".

אודות הלוקרים החכמים של רב בריח:

RBLOCKERIM – המנעול החדשני מתחבר באמצעות בלוטוס לסמארטפון וכך מקבלים התלמידים שליטה מלאה על הלוקר שלהם. בנוסף, ניתן לשתף את הגישה ללוקר עם חברים ומשפחה ואף להגבילה לפרק זמן מסוים או בכמות פתיחות המנעול, ללא סיכון של הפרטיות.

צלם: אורי טאוב

החיבור בין הטלפון הנייד למנעול הוא קל, נוח ופשוט; תחילה מבצעים הזמנה של לוקר חכם באתר RBLOCKERIM, לאחר מכן נשלח קישור להורדת האפליקציה, מבצעים הזדהות ראשונית כאשר הבלוטוס דולק ומקבלים את פרטי המנעול החכם והגישה אליו. במהלך החיבור הראשוני נדרש ללחוץ על כפתור המנעול, לאחר מכן תהבהב נורה כחולה ויתבצע חיבור בין הסמארטפון למנעול כאשר בסיומו יישמעו שני צפצופים והנורה תהפוך לקבועה.

 לאחר החיבור בין הטלפון למנעול, נכנסים לאפליקציה, מחליקים ימינה לפתיחת הנעילה ולאחר שנדלקת נורה ירוקה המאשרת את פתיחת הנעילה, ניתן לפתוח את הדלת.

אפליקציית RBLOCKERIM זמינה לתלמידים במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS, מאפשרת לתלמידים לנהל את ההגדרות של המנעול ולנטר את כל הפעולות המבוצעות בלוקר שלהם כגון מי פתח אותו ומתי. בנוסף, החל מהשנה, הורים אשר יחפצו בכך יוכלו לאפשר לילדיהם להזמין ולבחור את הלוקר גם באפליקציה.

שדרוג לוקר קיים לחכם- מחיר: מבצע לתחילת שנת הלימודים – תוספת של 49 ₪ בלבד במקום 59 ₪

למידע נוסף ורכישת לוקר : www.lockerim.co.il