מקום ראשון בקטגוריית עיצוב הבית במדד המותגים!

מותג הדלתות רב-בריח עקף אפילו את הענקית השוודית איקאה וזכתה במקום הראשון לעיצוב הבית במדד המותגים של גלובס


מדד המותגים של גלובס, מדרג מדי שנה כבר 19 שנים ברציפות, את המותגים המובלים בישראל.

המותגים דורגו בסקר ענק של 3,500 משיבים, שקבעו את 100 המותגים האהובים והמוערכים ביותר בקרב הישראלים. דירוג המדד מראה כי למרות המבחר הגדול של מוצרים שזורמים לישראל מחו"ל בקטגורית עיצוב הבית, טואלטיקה ונקיון, רוב המותגים האהובים על הישראלים ברשימה זו היא דווקא כחול – לבן. "אנו גאים להיבחר במקום ה1 בקטגוריית עיצוב הבית ולהיות המותג המוביל בענף בבחירת הצרכנים" מגיבה מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"לית השיווק של קבוצת רב-בריח "דירוג במקום ה-23 והמכובד מבין 100 המותגים האהובים ביותר הוא כבוד אדיר וגאווה גדולה".

בראיון במדד מספרת דונרשטיין איך מותג תעשייתי אשר מוביל באיכות וביטחון הופך להיות חלק גדול מעיצוב, סטייל וטכנולוגיה ומה מדיר שינה מעניה בעולם הפרסום של 2022.

"דלתות הן מוצר שהחידוש בו הוא תהליך איטי ומסובך. הוא כרוך בפיתוח טכנולוגיות חדשות, בדיקות וניסויים. שלא כמו בגדים, שבכל רגע צבע חדש או גזרה חדשה מככבים, תהליך רכישת דלתות הינו ארוך והטרנדים משתנים באטיות בה. הוא דורש התאמת המוצר לתנאי השטח, מדידות וייצור לפי מפרט . אני מבינה כי עלינו לעמוד בקצב ולמצוא דרכים חדשות ואחרות. להיות מהירים, רלוונטיים ומחדשים. לאחרונה העלנו אתר אינטרנט חדש המאפשר לגולש לעצב את הדלת ולרכוש אותה אונליין בליווי יועץ מקצועי. הצגנו דלת חכמה הנשלטת על ידי אפליקציה והשקנו קולקציות קפסולה מרהיבה בעיצובן של "המעצבות" שתימכר באתר ובסניפי הרשת. אך אסור שהתעשייה שלנו תנסה לחדש על חשבון תהליכי ייצור איכותיים, או להפתיע על חשבון טכנולוגיות אמינות ומתקדמות."

מדד המותגים של גלובס - רב בריח מותג מספר 1 בקטגוריית עיצוב הבית

לכתבה המלאה בגלובס

כשבוחרים דלתות כניסה ופנים בוחרים מהמותג מספר 1!

ליצירת קשר השאירו פרטים

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – כולל ממשק במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש