דלתות כניסה

מחפשים דלת כניסה המציעה שילוב מושלם של טכנולוגיה מתקדמת ומראה מרהיב? באולמות התצוגה של רב-בריח תמצאו עשרות דגמי דלתות כניסה מעוצבות מקולקציות שונות, שאחת מהן בוודאי תתאים לאופי שלכם ולקו העיצובי של ביתכם.


דלתות כניסה רב-בריח. שילוב של עיצוב וביטחון. 

מה המשותף ביןSIMPLE & BASIC ,METROPOLIS MOOD ,ROMANTIC SECRET

 MIX & MATCH, URBAN FOLK ו-CHERRY BLOSSOM?

אין מדובר בשמות של סרטים אלא במשפחות של דלתות כניסה מבית רב-בריח, שכל אחת מהן תוסיף לביתכם, אווירה מהסרטים…

דלתות הכניסה המעוצבות של רב-בריח מיוצרות במפעלי רב-בריח באשקלון ללא מגע יד אדם ובקווי ייצור מהמתקדמים מסוגם בעולם. הדלתות מתוצרת "כחול לבן", מציעות תכנון הנדסי פורץ דרך והן מכילות ליבת פלדה ושלל אביזרים למיגון מושלם: צילינדר לוקסיסLOCXIS  לנעילה מושלמת, מנעול לפתיחה מהירה במצבי חירום ועוד. אך הטכנולוגיה המתקדמת של דלתות כניסה רב-בריח, אינה באה על חשבון העיצוב המרהיב, המאפיין את כל אחת מהקולקציות.

דלתות כניסה. עולם קסום של אפשרויות עיצוב.

דלתות כניסה רב-בריח פותחות בפניכם עולם קסום של אפשרויות עיצוב, שאחת מהן ודאי תתאים לסגנון העיצובי של ביתכם ולטעמכם האישי:

אוהבים קו נקי ופשוט? תמצאו את מבוקשכם בסדרתSIMPLE &BASIC, המציעה גימור צבע או חיפוי וינוריט. מעדיפים דלתות צבע המשלבות זכוכיות וסורגים במראה עירוני קלאסי? METROPOLIS MOOD היא הקולקציה שלכם ואם הגנים הקסומים והרומנטיים של אירופה מרגשים אתכם, דלת מסדרת ROMANTIC SECRETתרגש אתכם כל פעם מחדש. אלמנטים גיאומטריים מודרניים ואורבניים עושים לכם את זה? שווה לכם לבדוק את סדרת URBAN FOLKואם תרבות המזרח הרחוק זורמת בעורקיכם, קולקציית CHERRY BLOSSOMנולדה בשבילכם!

עדיין לא מצאתם את מבוקשכם? רב-בריח חשבה גם עליכם!

היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של רב-בריח, מאפשרות לה לייצר דלתות בהיקפי ייצור גדולים ולשווק אותן בהצלחה בכל רחבי העולם. אך במקביל, רב-בריח מאפשרת לכל לקוח באשר הוא, ליהנות מדלת כניסה בעיצוב אישי, המשקף בשלמות את אופיו: קולקציית דלתות הפנים.MIX & MATCH

בסדרת דלתות ייחודית זו, תוכלו לבחור את החיפוי, את הסגנון, את הגוון ואת הפרזול של הדלת באופן מודולרי ולהגיע לשילוב העונה בדיוק לטעם שלכם!

היכנסו עכשיו לקטלוג דלתות הכניסה המתקדמות והמעוצבות של רב-בריח

ובחרו את הקולקציה ואת הדגם המתאימים לכם!