דלתות רב-בריח

אתם מוזמנים להיכנס לעולם המשלב טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. עולם שכולו דלתות כניסה ודלתות פנים מתוצרת רב-בריח - מהחברות הישראליות המצליחות ביותר שמוצריה משווקים בהצלחה רבה ב-50 מדינות על פני הגלובוס.


רב-בריח. הדלתות הטובות בעולם.

חברת רב-בריח מעמידה לרשות מעצבים, אדריכלים, בוני בתים ומשפצים פרטיים, מגוון סדרות של דלתות בעיצוב מוקפד ועדכני, המכניס לכל בית, אווירת מגורים ייחודית. עם זאת, דלתות אלו אינן מציעות עיצוב יפהפה בלבד, אלא מביאות לידי ביטוי את מיטב טכנולוגיות המיגון של רב-בריח. טכנולוגיות מתקדמות העומדות בדרישות האיכות המחמירות ביותר בעולם ומבטיחות לכם דלתות פנים ודלתות כניסה מעוצבות ועמידות, אשר ישרתו אתכם נאמנה ויספקו לכם שקט נפשי במשך שנים רבות.

דלתות פנים רב-בריח. מעצבות חוויית מגורים.

דלתות פנים של רב-בריח עומדות לרשותכן בארבע סדרות מרהיבות ביופיין: Milenium, MixcolorPalazzoו-Sundoor. דלתות אלו משתלבות היטב בעיצוב ביתכם, עם מגוון מרתק של סגנונות עיצוב, צבעים ואפשרויות. כמו כן, כל אחת מהן מגיעה עם קולקציה של פריטי פרזול מקוריים, המעניקים לכל דלת ודלת אופי ייחודי משלה: ידיות מעוצבות מכרום, פסי אלומיניום לקישוט ואפשרויות זיגוג שונות וביניהן זיגוג חלבי, שקוף או טריפלקס. זיגוג זה ניתן לחלוקה לשלושה או חמישה שדות או כחלון מעוצב. בנוסף, ניתן לשלב בדלתות רב-בריח מנעול תפוס-פנוי, מנגנון נעילה מגנטית לטריקה שקטה ועוד.

דלתות כניסה רב-בריח – כיף לחזור הביתה!

חמישה מקורות השראה שונים שימשו את מעצבי דלתות הכניסה של רב-בריח: מודרניות עירונית, יערות הגשם, התרבות היפנית, קסם ורומנטיקה ופולקלור אורבני. התוצאה המרהיבה ניכרת בכל אחת מהקולקציות, המאפשרות לכל אחד מכם למצוא את הדלת הנכונה ביותר לאישיותו, לטעמו ולעיצוב ביתו: Urban Folkהמציעה קו עיצובי עדכני ונקי, Treasure Forestהכפרית והמתוחכמת, Simple & Basicהאלגנטית, Metropolis Moodהמהודרת, Romantic Secretהנוסטלגית. Cherry Blossomהמעוצבת בהשראת המזרח הרחוק ו-Mix & Matchהמיועדת לכם, בעלי האמירה העיצובית האישית.

דלתות אלו, מתוצרת "כחול-לבן", מיוצרות ע"י חברת רב-בריח בקווי הייצור המשוכללים ביותר בעולם והן משלבות בתוכן חשיבה הנדסית מתקדמת, ליבת פלדה עמידה במיוחד וצילינדר לוקסיס  Locxisלהגנה מושלמת בנעילה.

מעוניינים לבחור דלתות כניסה או דלתות פנים לביתכם?

נשמח לארח אתכם באולמות התצוגה של רב-בריח!