סביבה מעוצבת

על התאמת דלתות כניסה ופנים להיות מדויקת וזאת בכדי ליצור מראה מעוצב והרמוני לחללי הפנים והחוץ. כל הטיפים החשובים לבחירה נכונה


סביבה מעוצבת היא סביבה שנעים לשהות בה. בין אם מדובר בחוץ הבית או בחלליו הפנימיים, ההקפדה על יצירת קו מעוצב ומהודק תאפשר ליצור רושם על האורחים המגיעים אך בעיקר תנעים את זמנם של מי שגרים בבית באופן קבוע. הדלתות הן אלמנט דומיננטי בבית – דלת הכניסה היא סוג של גולת כותרת, המהווה נקודת משיכה ותשומת לב ודלתות הפנים, מייצרות שטח לא מבוטל בתוך החלל כך שהבחירה בהן הופכת משמעותית מבחינת הניראות הכללית המתקבלת.

שילוב קונטרסטי – דלת הכניסה שעומדת בקונטרס לקיר לבן

 שילוב קונטרסטי – דלת הכניסה עומדת בקונטרסט לקיר הלבן אך מוצאת שיח הרמוני עם הכסאות בפינת האוכל : שרונה-עיצוב והלבשת הבית צילום : חיה גולד

כדי ליצור מראה בעל מסר עיצובי חשוב כמובן לבחור דלת שתמצא חן בעיניכם, אך מעבר לכך, חשוב עוד יותר שסביבת המגורים תכיל את הדלת ותיצור עמה דיאלוג. כשמדובר בעיצוב פנים, קיימות שתי תפיסות – האחת מתמזגת והשניה קונסטרסטית.

השילוב המתמזג יציע דלת המתמזגת עם גוון הקיר העוטף אותה בעוד השילוב הקונטרסטי יציע דלת העומדת בקונטרסט לקיר שסביבה. הבחירה היא בעיקר עניין של טעם אישי. במידה ובחרתם בדלת קונטרסטית לקיר חשוב שתדבר עם נקודות בחלל, למשל, אם הדלת היא בגוון אפור כהה, גם הכסאות או גוף התאורה יהיו באותו הגוון או בגוון בטון דומה, מאותה המשפחה.

השילוב המתמזג יציע דלתות המתמזגות עם גוון הקיר העוטף אותן

דוגמה לחדר מדרגות בשילוב של דלת כניסה

 כשמדובר בדלתות כניסה, גם החוץ חשוב מאוד. דלת הכניסה היא הפרומו של חללי הפנים. חוץ מטופח המשלב דלת מעוצבת מעניק אווירה ביתית, מזמין להיכנס, מרמז על המחכה בפנים ויוצר סקרנות. מעבר להיותן אלמנט דקורטיבי, דלתות הכניסה הן דלתות שחייבות לייצר עמידות וביטחון לדיירי הבית.

דלת הכניסה היא הפרומו של חללי הפנים. חוץ מטופח המשלב דלת מעוצבת מעניק אווירה ביתית, מזמין להיכנס, מרמז על המחכה בפנים ויוצר סקרנות.

אחד הפיתוחים המשמעותיים שפתחה 'רב-בריח' בתחום, מסייע להורים לשמור על ראש שקט כשמדובר בילדיהם וגם כשמדובר בהם עצמם, מציע הפיתוח החדשני הרבה שקט נפשי. ה- LOCKAPP היא אפליקציה חדשה, מאובטחת וידידותית לתפעול, המאפשרת פתיחה ונעילה של הדלת בלחיצת כפתור באפלקיציה, או באמצעות שלט רחוק. באופן הזה, אין צורך לדאוג לאבד את המפתח. הכל נמצא במרחק הקלקה פשוטה. האפליקציה מפעילה צילינדר חכם של רב-בריח אותו ניתן להתקין על דלתות חדשות וכן על דלתות קיימות. עוד פרטים על ה- LOCKAPP 

לוקאפ – ידידותי ונוח לשימוש

LOCKAPP ידידותית ונוחה לשימוש גם לילדים, למבוגרים ולאנשים שאינם טכנולוגיים באופיים.

לקראת החג המתקרב, כדאי להתעדכן במבצעים השונים שמעניקה רב-בריח ללקוחותיה-

מה- 25/3-6/4/18 – מבצע ללא מע"מ על כל דלתות הכניסה ודלתות הפנים המעוצבות ובנוסף, מבצע על ה- LOCKAPP.

פרטים נוספים על המבצעים בלינק הבא >>