קבוצת רב-בריח בשיתוף עם עמותת אחת מתשע בקמפיין PINKEY להעלאת המודעות לסרטן השד


לרגל חודש המודעות לסרטן השד קבוצת רב בריח משיקה את קמפיין PINKEY בשיתוף עם עמותת 'אחת מתשע' ומשרד הפרסום ראובני פרידן.

מטרת הקמפיין – העלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד והנעה לקביעת תור לבדיקה. הקמפיין יעלה בתפוצה רחבה בסושיאל ובדיגיטל בתחילת חודש אוקטובר.

כחלק ממהלך הקמפיין רב בריח משיקים מהדורה מוגבלת של מפתחות ורודים PINKEY עם הסרט הוורוד – סמלו של חודש המודעות לסרטן השד ולוגו עמותת אחת מתשע, היחידה בארץ שעוסקת בסרטן השד בלבד. כמו שלא שוכחים את המפתחות אסור לשכוח להיבדק!  מצרפים לצרור המפתחות את המפתח הוורוד שמזכיר לקבוע תור לבדיקה לגילוי מוקדם ולוקחים חלק במהלך העלאת המודעות.

קהילת האדריכליות של רב בריח נרתמת גם היא להעלאת המודעות, כ-40 מעצבות ואדריכליות יקדמו את הקמפיין, ביניהן: רז מלמד, נועה גבע, 'המעצבות' לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין ועוד.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב-בריח: "כחברה המובילה בשוק, ערך הנתינה והתרומה הינו ערך עליון בקבוצת רב בריח. אנחנו גאים להוביל ולקחת חלק בקמפיין משמעותי ובטוחים שבשיתוף עם עמותת אחת מתשע, קהילת האדריכליות של רב בריח וקהל הלקוחות נצליח להשפיע ולעורר מודעות של נשים לגשת להיבדק ולהציל חיים".

טלי רוזין מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "מברכת על שיתוף פעולה שיש לו נוכחות ורודה על צרור המפתחות של כל אחת. גילוי מוקדם הוא המפתח לבריאות טובה. "

במהלך חודשי אוקטובר- דצמבר, לקוחות השוק הפרטי אשר יקבלו את דלת הכניסה לבית שהזמינו, יקבלו בנוסף ל-4 מפתחות כחולים מפתח ורוד אחד ויתבקשו לקחת חלק במהלך הויראלי ולעלות את המודעות להיבדק. בנוסף, בכ-60 טמבוריות ברחבי הארץ ניתן יהיה לשכפל למפתח ורוד של רב בריח

כל ההכנסות ממכירת המפתח הוורוד למנעולנים יתרמו לעמותת אחת מתשע.

לרשימת המנעולנים המורשים>>