השקת SMART- הדלת החכמה של רב-בריח

קבוצת רב-בריח ממשיכה להתחדש ומשיקה מותג דלתות חדש בטכנולוגיה מתקדמת: דלתות SMART!


SMART  – דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה ומאפשר פתיחה ונעילה חכמה של הדלת  לאיכות החיים המתקדמת ביותר

מכירת דלתות SMART תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ

50 שנה אחרי שהשיקה את דלת ה”פלדלת” ושינתה את פני דלתות הכניסה בישראל, קבוצת “רב בריח” משיקה את מותג את הדלתות החכמות SMART – דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה. דלת SMART היחידה בישראל המציעה כניסה חכמה על יד טכנולוגיה שפותחה, נבדקה ומיוצרת בישראל במפעל רב בריח.

בפיתוח הדור החדש של דלתות הכניסה החכמות SMART הושקעו מעל 1 מיליון ₪ והחברה מעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון ₪. מכירת הדלתות החכמות SMART של רב-בריח תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

עידן זו ארץ מנכ”ל קבוצת רב בריח: ” פיתוח סדרת הדלתות החדשה ארכה קרוב לשנתיים וזאת על מנת להגיע לתוצאה הבטוחה, האיכותית, הטכנולוגית והמעוצבת ביותר בשוק הדלתות בישראל. בדלתות הכניסה SMART השקענו את הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת ביותר המאפשרות פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות: אפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), תביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר. כחברה המובילה בשוק הדלתות, אנו צופים ששוק דלתות High-end  (דלתות יוקרה)  יהפוך כולו להיות מורכב מדלתות כניסה חכמות, והמוצר שאנו מציגים יוביל את השוק. כמו שהיום בשוק רכבי היוקרה  אין רכב שנמכר ללא פתרון Keyless  כך גם יהיה בשוק דלתות היוקרה. קו ה -SMART  הינו חלק מחזון הבית הדיגיטלי שרב-בריח מקדמת בשוק הבנייה “.

כחברה מובילה בשוק הדלתות בישראל ובעולם , רב בריח רואה עצמה משווקת את סדרת SMART לשווקים חדשים מעבר לגבולות ישראל. רב בריח מאמינה כי הדלתות החדשות בעלות פוטנציאל למכירה בינלאומית בעשרות מדינות אליהן החברה מייצאת היום ובעתיד לשווקים חדשים.

סדרת הדלתות החכמות SMART הושקה בוועידת עיר הנדל”ן באילת בחודש נובמבר האחרון ובמהלך החודש תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.
סדרת SMART מאפשרת ללקוח לבחור את העיצוב שלו לפי הטעם וסגנון הבית ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור.  כל אחת מהדלתות של המותג כוללת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר ומשלבת מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת. ניתן לבצע פתיחה ונעילה חכמה של הדלת באמצעות אפליקציה ייעודית הכוללת מפתח וירטואלי או באמצעות זיהוי פנים, קורא טביעת אצבע, קודן או שלט רחוק.

הדלת החכמה כוללת סוללות נטענות לשימוש של מעל 1,250 מחזורי הפעלה, כך שיש להטעין את הסוללות בתדירות מאוד נמוכה.

מחיר: החל מ- 2990 ₪ תוספת SMART לדלת כניסה

להשיג באולמות התצוגה של “רב-בריח” ברחבי הארץ

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת יעוץ

צרו קשר – עמוד מוצר – לוקאפ/SMART
תנאי שימוש
תנאי שימוש