כל מה שרציתם לדעת על מסנן אב"כ


אז מהו בכלל מסנן אב"כ?

כיום בכל דירה חדשה מותקן ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) ועל מנת ליצור את הביטחון הדרוש בממ"ד חשוב לדאוג גם לאוורור החדר וגם לזה שהאוויר עצמו יהיה בטוח ממזיקים אפשריים שיש באוויר שבחוץ בזמן מלחמה. מסנן האב"כ בעצם מחליף את מסכות האב"כ שהיינו משתמשים בהם במלחמות העבר.

בעבר היינו שמים מסכות אב"כ על הפנים ואליהן היה מחובר מסנן אשר טיהר את האוויר אותו נשמנו. מסנן האב"כ של הממ"ד מאפשר שהייה בטוחה בממ"ד במצבי חירום.

בכל דירה עם ממ"ד חייב להיות מותקן גם מסנן אב"כ שיהיה בתוך הממ"ד עצמו. חשוב להתקין את המסנן לצורך שמירה על ביטחון השוהים בחדר בעיקר בעתות חירום אך גם בשגרה.

בשגרה חדר הממ"ד מהווה חדר נוסף לכל דבר ועניין ולכן חשוב לשים את מצב המסנן במצב שגרה כדי לשמור על תחלופת האוויר בחדר ללא פעולת הסינון. במצב חירום יש להעביר את המסנן למצב סינון.

לחברת רב-בריח מוניטין של מעל 50 שנה בתחום הבטיחות והביטחון בבית ולצורך ייצור המערכת גויסו מיטב המהנדסים של החברה, המונה כיום מעל 1000 איש ומייצרת את כל מוצריה באשקלון. בנוסף, החברה מספקת 10 שנות אחריות עבור המערכת ודואגת כי התקנתה תבוצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים מטעם החברה בלבד.

אמנם אנו מתכננים את ביתנו מתוך חשיבה על השגרה היומיומית ומתייחסים לשיקולי תקציב, עיצוב וסגנון, אך אסור לנו להקל ראש בתקנים של תכנון ובנייה, במיוחד כאשר מדובר בחלל שכל מטרתו להגן עלינו ועל משפחתנו בשעת חירום. מערכת לביא + של רב-בריח עומדת בכל התקנים של פיקוד העורף.

אנחנו ברב-בריח פיתחנו את מסנן האב"כ הקטן ביותר והמעוצב ביותרלביא + מסנן אב"כ התופס מינימום מקום ונותן מקסימום ביטחון בחדר הממ"ד.

התקנה של מסנן אב"כ היא פשוטה למדי ואורכת זמן קצר בלבד. ממליצים לכם להצטייד כבר עכשיו במסנן לביא + ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

לעמוד הדגם והצעת מחיר-  לחץ כאן