קולקציית דלתות הפנים FRAMES בעיצובן של 'המעצבות'


בקרב מעצבי הפנים ובפרט בעולם עיצוב הבית, קולקציית דלתות הפנים FRAMES מבית חברת רב-בריח מהווה תופעה אמנותית מרהיבה וייחודית בתחום. זוג המעצבות, לוסי וליטל, קיבלו על עצמן את האתגר ליצור דלתות פנים מעוצבות שיתאימו לכל סגנון עיצוב, והן בהחלט מצליחות לממש את המשימה בצורה מושלמת.

צילום- תמי בן ישי. דלת פנים מדגם C דקור שחור

מקורות ההשראה ושפה גראפית – המיוחד בקולקציית FRAMES הוא השפה העיצובית של הסדרה, המאפשרת לדלתות להתמקד בפשטות וביפה ולראות את הדלת כיצירת אומנות אשר יושבת בתוך מסגרת (הלא הוא המשקוף וההלבשות). בסדרה 4 דגמים כאשר כל דגם הוא קומפוזיציה גראפית ייחודית ומיוחדת בה באופן מוחלט. לכל בית ישנה אפשרות לבחור קומפוזיציה אחת או יותר, לבחור את גוון הדלת בהתאם למעטפת העיצובית שלו, וההתאמה הזו נעשית שילוב הדקורים והידית של הדלת, שמשדרים את האווירה והסגנון הרצוי.

ללוסי וליטל יד ייחודית בעיצוב שלהן. כאשר הן מתכננות חלל, הן נותנות דגש על הייחודיות וההתאמה המושלמת של קווי העיצוב. הן שואפות לייצר מראה אחיד, מינימליסטי והרמוני שבו תמיד יש קווים ישרים חלקם מתחברים וחלקם לא. אבל כולם ישרים . באותה הדרך הן עיצבו את קולקציית פריימס – תהליך התכנון מתחיל ונגמר עם קווים ישרים ומדויקים, המייחסים לכל דלת עיצוב ואלגנטי. כאשר עיצוב ישר וברור הוא הבסיס, התוצאה היא מראה מינימליסטי. חלק מהקווים בדלתות הם מתחברים ישרים, וחלקם נפגשים בנקודות מסוימות, יוצרים פרטיות והרמוניה נעימה.

דלתות פנים שחורות מסדרת FRAMES

צלם: עודד סמדר. אדריכלות/עיצוב: "המעצבות "

בחירת צבעוניות – הקולקצייה צולמה לפי המשולש הקדוש של שחור-לבן-אפור הידוע בתיק העבודות של "המעצבות" ופה הוא מקבל משמעות חדשה וייחודית, והן משתמשות בו בצורה מודעת ואמנותית. הגוונים האלה מופקים בצורה מדויקת ואיכותית, המובילה למראה אלגנטי ועמוק. יחד עם זאת הדלתות ניתנות להזמנה בכל גוון לבחירת המעצב/אדריכל/לקוח.

לצפייה בקולקציה המלאה לחצו כאן

מעניין לגלות כי בעיקר פרויקטים דווקא בהירים הופכים למועדפים בקולקציית והשילוב של דלת לבנה, דקור לבן וידית לבנה אהוב מאוד.

שילוב פרזול – כבר הרבה כתבנו ודיברנו על החשיבות בבחירת הידיות בדלתות הפנים והיכולת שלהן להקפיץ את נראות הדלת. בקולקציית פריימס לידית משמעות עוד גדולה יותר וניתן לראות את המשחק בגוונים שנעשית עם הידית:
א. בחירה של ידית בגוון זהה לדלת ושילוב דקורים בגוון שונה
ב. בחירת דקורים זהים לגוון הדלת וידית בגוון שונה

דלתות פנים שחורות מסדרת FRAMES
צלם: עודד סמדר. אדריכלות/עיצוב: "המעצבות" 

בחרו בדלת פנים מעוצבת מקולקציית FRAMES ותוסיפו קסם ויופי לבית שלכם.

לפרטים נוספים ומבצעי החודש

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – כולל ממשק במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש