שירה מוסקל והדס רוט How to Choose by

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוא משרד בוטיק שהוקם בשנת 2004 ע”י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. נשות מקצוע בעלות אופי שונה בתכלית, הפועלות בהרמוניה מופלאה בה ניתן לחוש בכל פרויקט עליו הן חתומות.


1.Choose Your CAREER

שירה- בתחילת הדרך עבדתי אצל אדריכל ששמו דויד בכר, משרד בתל אביב שעוסק במגורים. הגישה של דויד ללקוחות ולצוות הייתה השראה עבורי בפאן האנושי. הנסיעות והגיחות לחו"ל הן ההשראה הגדולה והכמיהה הבלתי נגמרת ליופי ולאסתטיקה שימלאו את חיינו וישביחו אותם.

הדס- עבדתי בגלריה לעיצוב ממש בתחילת הדרך וקיבלתי יד חופשית לתכנן ולעצב , זאת הייתה פתיחה מעולה עד שהמקום נסגר. אז עברתי לפריז והעיר מלאת ההשראה גרמה לי להחליט שאני רוצה להיות מעצבת עצמאית כשאחזור לארץ.

2. Choose Your INSPIRATION

מקומות בעולם הן ההשראה הכי גדולה. העושר, הגיוון, היצירתיות הפתוחה, השונות מחדדת את כל החושים. אנחנו כמו ספוג של טעמים, מראות וריחות וכל מה שנספג נשאר חלק מאיתנו.

3. Choose STORY

אנחנו נשים של אנשים ומאמינות שכל פרויקט מתבסס על חיבור והכרות עמוקה עם הלקוחות. הרעיון שאנחנו מובילות בכניסה לכל פרויקט מבוסס על עקרון השייכות. להיות בעלים של בית או דירה לא מספק. שייכות באה לידי ביטוי בתהליך משמעותי של בחירות והחלטות, של התאמה אישית. הדגש הוא על הדרך, לא פחות מאשר על התוצאה עצמה.

תהליך, מעשיר, מוגדר ומפרה יוביל ליצירה של מרחב מגורים אהוב, נחשק ומותאם לאנשים המתגוררים בו. היופי הוא בשילוב של הכל, צרכים, רצונות, חלומות, חומרים, ריחות, צבעים. הכל מתערבב רוח וחומר, חלל וגבולותיו ליצירה של המקום הפיזי והנפשי שאליו אנחנו עורגים.

שירה מוסקל והדס רוט How to Choose by
צילום: מאור מויאל

4. Choose Your FAVORITE

פרויקט שאנחנו מאוד אוהבות ומחוברות אליו הוא פרויקט של בית בשכונת תל ברוך בתל אביב. ראשית התהליך עם הלקוחות היה תהליך עם אנרגיות מדהימות וחיבור מדויק. מעבר לחיבור לאנשים, הפרויקט הוא של בית ישן שהיה מיועד להריסה ואנחנו שכנענו את בני הזוג שאפשר לעבוד עם מה שיש, להימנע מהריסה, לחסוך זמן וכסף ובכל זאת לקבל בית חדש שיענה על כל בקשותיהם. זה לגמרי סיפור סינדרלה. הלקוחות רצו לעבור לשם מהדירה שבה גרו קודם, וחלמו על חדר שינה נפרד לכל ילד, חדר שינה זוגי מרווח ונעים עבורם, מטבח גדול במיוחד, חלל מרכזי מרווח, חללי אירוח, פינת משפחה וחצר מפנקת. התוצאה הגשימה את החלומות. יצרנו קשר חזק בין הפנים לחוץ, תכננו חצר נעימה ומזמינה לאירוח, והצלחנו למקם את כל הפונקציות הנחוצות ממש כאילו הבית נבנה מחדש, בשיפוץ שארך שמונה חודשים בלבד ובלי להוסיף ולו מטר אחד ל-200 המ"ר הבנויים שכבר היו שם.

5. Choose STYLE

שירה- גדלתי בבית שהיו בו תמיד מגזיני עיצוב וחשיפה לאופנה ועולמות היופי. העושר הויזואלי עזר לי לגבש סגנון, באותה תקופה הייתי תולשת דפים ממגזינים ומייצרת תיקיות השראה. הנסיעות לחו"ל והחשיפה לעולמות הבילוי והאירוח חידדו את הטעם והאהבות.

הדס- מאז ומתמיד תכננתי וציירתי , המחברות שלי היו מלאות בסקיצות ורעיונות. עם השנים גיבשתי לי סגנון אקלקטי, פיוז'ן . הוא הכי מרגש ומעניין מבחינתי ומתפתח כל הזמן.

שירה מוסקל והדס רוט How to Choose by
צילום: מאור מויאל

6. Choose a DESTINY

שירה -בתחום העיצובי , אופנה, גרפיקה

הדס- פסיכולוגית

7. Choose a Hand Signature

בתחילת הדרך המשרד היה מאוד מזוהה עם הסגנון הכפרי, לאורך הדרך נפתחנו לסגנונות נוספים וקיבלנו המון השראות מטיולים ומקומות שהגענו אליהם בעולם. היום אפשר לומר שהסגנון שלנו מאוד חם אבל יכול לכלול גם אלמנטים אורבניים ותעשייתים ושימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, בטון וברזל.

אנחנו לרוב לא נוותר על הפרקט ובהמון פרויקטים שלנו אפשר למצוא גם בריקים. מנגד אין לנו שני בתים שנראים אותו דבר, את הסגנון של הבית אנחנו לגמרי בונים יחד עם הלקוחות, מקבלים מהם תמונות השראה של דברים שאוהבים וכאלה שפחות, מקומות שעושים להם נעים וצבעים שהם מחוברים אליהם.

עוד משהו שמייחד אותנו זה שאנחנו מתייחסות לחוץ ולפנים כשלם. אנחנו יוצרות מתחם מגורים ומחברות את החוץ פנימה ולהפך.

אנחנו מתכננות בתים מבפנים כלפי חוץ, מתכננות מכונת מגורים שתעבוד עבור המשתמשים בה בצורה אידיאלית.

8. Choose MOODBOARD

הייתי בוחרת קונספט עיצובי, סביר להניח שההשראה הייתה מקום אהוב בעולם שביליתי בו בחופשה. זה הבסיס ואותו היית מפתחת ע"י "תבלינים" מקומיים שלא יהיה מנותק וישקף אותי ואת רוח התקופה.

9. Choose DOOR

דלתות הפנים הן מסוג הדברים שהאחידות שלהן נמצאת בשימושיות ובנוחות גם ברמת הגימור, אנחנו אוהבות דלתות שמשתלבות בחלל, בלי לבלוט יותר מידי וגם משתלבות בקונספט העיצובי.

דלתות הפנים הן רקע שצריך להתמזג באדריכלות שמסביב ובפרטים הקטנים, ידיות וצירים צריכים להתאים לקונספט העיצובי ובאווירה שאנחנו רוצות לשדר. לאחרונה התחלנו לעבוד עם דלתות בקו אפס , אנחנו אוהבות את הניקיון העיצובי שמתקבל.

שירה מוסקל והדס רוט How to Choose by
צילום: מאור מויאל

10. Choose TEAM

הצוות המקצועי שמלווה את הפרויקטים הוא כבר חלק ממשפחת הלל. זה בא לידי ביטוי, במקצועיות, ביצירתיות ובמחויבות האישית והרגישות לכל פרויקט.