דלתות פנים בשישה סגנונות

מה הסגנון של הבית שלכם? בין אם בחרתם בעיצוב מודרני או בוהו, קלאסי או כפרי, נורדי או תעשייתי התאמה של דלתות הפנים לסגנון קריטית לתוצאה סופית מושלמת. אז איך בוחרים דלת פנים בהתאם לעיצוב הבית? הנה כל התשובות


איך להתאים דלתות פנים לסגנון העיצוב של הבית?

מהו סגנון העיצוב של הבית שלכם? האם אתם טיפוסים מודרניים, או שהלכתם דווקא לכיוון הבוהו-שיק? ואולי יש לכם בית בסטייל כפרי או קלאסי? לא משנה באיזה עיצוב בחרתם, זה הזמן לדבר של שדרוג דלתות פנים – שדרוג שיחבר את הקווים של עיצוב הבית שלכם ליצירה אחת שלמה. אז איך לבחור דלתות פנים באופן שיתאים לעיצוב שלכם? הנה כל המידע, לכל סגנון.

דלתות פנים בסגנון מודרני:

מה זה בדיוק? הסגנון המודרני מתאים לחובבי הקווים הישרים והניקיון הוויזואלי. הוא כולל ריהוט בקווים ישרים, מיעוט של אקססוריז, שימוש באחסון סגור וחומרים “קרים” כמו מתכות וחומרים פלסטיים למיניהם.

ומהי הדלת הנכונה? הדלתות המתאימות יהיו מעוצבות בקו חלק ונקי, לעתים עם עיטורים גרפיים פשוטים כמו קווים או ריבועים. דלתות בקו אפס – כאלה שנטמעות בקיר ולא בולטות ממנו – יתאימו במיוחד ליצירת הניקיון הוויזואלי המבוקש. מבחינה צבעונית, האפשרויות דווקא רבות. הדלת המתאימה יכולה להיות מונוכרומטית, או להוסיף נגיעה של צבע חזק שיוסיף עניין לחלל המודרני. בתחום הידיות, שחור הוא דווקא הצבע המועדף לסגנון זה.

דלתות פנים סגנון מודרני - רבי בריח
אדריכלות: רז מלמד צילום: עמית גורן

דלתות פנים בסגנון כפרי:

מה זה בדיוק? סגנון ביתי וחמים, עשיר בעיטורים, בחומרים טבעיים ובפרטי וינטג’. בבית כפרי נמצא שימוש רב בעץ, בטקסטיל ובזכוכית, סקאלת צבעים טבעית וחמימה ושפע של אקססוריז וצמחייה ביתית.  

ומהי הדלת הנכונה? שמות המשחק כאן הם: חמימות וקישוטיות. דלת בגוון טבעי, עם עיטורים מובלטים – ואפילו טוב יותר, בתוספת של זכוכית סבתא – תתאים לבית הכפרי שלכם כמו כפפת עבודה ליד של איכר.

דלתות פנים סגנון כפרי - רב בריח
אדריכלית: ענת זיו צילום: מירב פלברג

דלתות פנים בסגנון בוהו:

מה זה בדיוק? מעין גרסה מגניבה ולא מתאמצת של הסגנון הבוהמייני, שמשלבת בתחכום רב פריטים שונים ומגוונים לסוג של בלגן מאורגן, בדגש על חומרים וגוונים טבעיים, המון אומנות וצמחייה ביתית, ואווירה רגועה במיוחד.

ומהי הדלת הנכונה? העיקרון המכונן של סגנון הבוהו-שיק הוא שכל דבר יכול להתאים לכל דבר, ובתנאי שהפריטים משודכים יחד בטוב טעם. גם בכל הקשור לדלתות, תוכלו לבחור מגוון של אפשרויות לבית הבוהו שלכם, אם כי כדאי להימנע מעיצובים מינימליסטיים ונקיים מאוד, שעלולים שלא להתאים לחלל העמוס. יתאימו במיוחד: זכוכיות סבתא, ידיות פליז וזהב מוברש. זה גם המקום להתפרע עם צבעוניות מעניינת, ולא להסתפק בלבן או בחום שגרתיים.

דלתות פנים סגנון בוהו - רב בריח
אדריכלית: רונית רחבי מדר צילום: ערן תורג’מן

דלתות פנים בסגנון נורדי:

מה זה בדיוק? הסגנון המינימליסטי הזה, שנולד בארצות סקנדינביה הקפואות וכבש את העולם, כולל חומרים טבעיים בדגש על עץ מלא ובהיר ובדים כמו לבד או צמר. סקאלת צבעים מצומצמת בדגש על אפור, לבן, שחור וגווני עץ עם נגיעות של תכלת, ורוד פודרה וירוק מרווה. שפע של צמחייה והמון רוגע ושיק.

ומהי הדלת הנכונה? דלת קלאסית, בקווים נקיים ובאחד הצבעים שאופייניים לסגנון תהיה החיבור המושלם בין הבית הישראלי שלכם לבין קופנהגן או אוסלו הקרירות ומלאות הסטייל. שימו לב שהגוונים העיקריים בחלל יהיו שחור, לבן, אפור וחום בהיר, עם נגיעות בלבד מהצבעים הבולטים יותר, כמו ורוד, תכלת או ירוק.

דלתות פנים סגנון נורדי - רב בריח
אדריכלית: לור שטיינמץ צילום: עידן גור

דלתות פנים בסגנון קלאסי:

מה זה בדיוק? הסגנון הקלאסי, כשמו כן הוא, מגיע מאירופה ומתכתב עם אדריכלות אירופאית ישנה וטובה. בעיצוב פנים המשמעות היא חלל נקי ומרשים, שיש בו גם עיטורים וקישוטים, אבל לרוב בקווים ישרים וללא הגזמה. חומרים טבעיים כמו עץ וברזל, ריפודי עור ושטיחים רכים יסייעו לכם ליצור בית קלאסי משלכם.

ומהי הדלת הנכונה? ראשית, הסגנון הקלאסי מתאים במיוחד למפתחים רחבים ולדלתות מרשימות בגודלן, אם יש לכם את המקום. שנית, את עניין הקרניזים אפשר וכדאי לתרגם גם לדלתות, וגם חלונות עם זכוכית חלקה יוכלו להתאים. רק אל תשכחו: קלאסיקה היא לרוב עניין רגוע, ולא זה המקום להתפרע עם דלת בגוונים עזים.

דלתות פנים סגנון קלאסי - רב בריח
אדריכלית: אתי בר צילום: אורנית ארנון

דלתות פנים בסגנון תעשייתי:

מה זה בדיוק? סגנון שנולד בהשפעת אזורי תעשייה קלה שהוסבו למגורים בערים כמו ניו יורק ולונדון, ועושה שימוש באסתטיקה של מפעלים ובתי מלאכה בתוך החלל הביתי. תעלות מיזוג חשופות, חומרים תעשייתיים כמו מתכות ובטון, והקפדה כללית על שיק אגבי ולא מתאמץ יעשו בשבילכם את העבודה.

ומהי הדלת הנכונה? הגוונים: אפור או שחור (ובידיות: שחור או שחור), הקווים: ישרים וחזקים, הגודל: כמה שיותר גדול – יותר טוב. דלת כהה, גדולה וחזקה תהיה מושלמת לבית התעשייתי שלכם.

אז איך לבחור דלתות לחדרים? דלתות רב-בריח שמיוצרות ממש כאן, כחול-לבן, ומגיעות במגוון רחב של סגנונות וצבעים ובהתאמה אישית מדויקת לצרכים שלכם, יסגרו לכם את הפינה. השילוב של איכות בלתי מתפשרת, סטנדרט גבוה במיוחד ושפע של סגנונות עיצוב יבטיח שתוכלו למצוא כאן את דלת החלומות, שתתאים בדיוק לעיצוב ולסגנון האישיים שלכם.

דלתות פנים סגנון תעשייתי - רב בריח
אדריכלית: יולי דורף צילום: נדב פקט

לקולקציה המלאה של דלתות הפנים שלנו לחץ כאן

בואו לבחור את הסגנון שלכם

השאירו פרטים ונציג מכירות יחזור אליכם בהקדם

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – כולל ממשק במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש