מערכת סולארית ירוקה, חדשנית ומאוד משתלמת


מה זה ירוק, חדשני ומאוד מאוד משתלם?

מערכת הפאנלים הסולאריים החדשה של רב בריח אנרגיה, שיכולה להפוך כל אדם שיש לו גג פרטי ליצרן חשמל, שמקבל כסף מחברת החשמל – אפילו בלי השקעה ראשונית! כל הפרטים (וגם קצת מידע משמח עבור מי שגר בבית משותף) בכתבה שלפניכם

מתברר שבזמן שרובנו משלמים לחברת החשמל חשבונות שהולכים ומאמירים, יש אנשים שהופכים את המגמה, ובמקום לשלם לחברת חשמל – מקבלים ממנה כסף, וכמובן תורמים תרומה משמעותית לכדור הארץ ולמלחמה נגד ההתחממות הגלובלית. נשמע מופרך? לא כשמבינים שהעתיד כבר כאן, וכל מי שיש לו גג משלו יכול להתקין עליו מערכת פאנלים סולאריים ולהפוך מצרכן חשמל – ליצרן. נשמע כמו סיפור יקר? מנכ"ל רב בריח אנרגיה אביחי רז מסביר שלא רק שמדובר בהשקעה משתלמת, יש אפילו אפשרות להצטרף לטרנד המבורך הזה בלי השקעה ראשונית בכלל! נשמע מבלבל? אנחנו כאן כדי לעזור, עם כל התשובות שאתם צריכים.

מה זו בכלל מערכת סולארית?

מערכת סולארית היא מערכת לייצור חשמל מהמקור האנרגטי הכי זמין וזול שיש לנו – השמש. במערכת סולארית מספר מרכיבים, שיחד יודעים לאסוף את האנרגיה האדירה של השמש ולהפוך אותה למקור זמין לחשמל.

מהם מרכיבי המערכת הסולארית?

מערכת סולארית מורכבת משני מרכיבים עיקריים: הראשון – פאנלים סולאריים שקולטים את קרינת השמש ומייצרים זרימת אלקטרונים – חשמל בזרם ישר. השני – ממיר שלוקח את החשמל שהופק בזרם ישר וממיר אותו לזרם חילופין. זרם החילופין שעובר דרך הממיר מועבר לרשת החשמל ומשמש את הצרכנים.

התקנת מערכת סולארית, מספר שלבים:

  1. פגישה עם מומחה סולארי מטעם רב בריח אנרגיה, שיתאים את הפתרון הייחודי המתאים לכם כנגזרת של שטח הגג, המפנה שלו ועוד.
  2. הגשת בקשה לשילוב המערכת ברשת החשמל, שתסדיר את שילוב המתקן שלכם ברשת החשמל ואת מחויבותה של חברת החשמל כלפיכם כיצרני חשמל סולארי – זהו שלב חשוב במיוחד שיש לבצע על ידי חברה מקצועית ואמינה, כדי שלא תמצאו את עצמכם עם מערכת סולארית, אבל בלי יכולת למכור את החשמל לחברת החשמל.
  3. הכנת תוכניות מפורטות להעמדת הפאנלים על הגג, לרבות מיקום הממיר ותוך התייחסות למערכות קיימות על הגג (דוד שמש, מיזוג וכו').
  4. התקנת המערכת הסולארית – שלב זה אורך ימים ספורים, בתלות בגודל הגג, וכמובן שחשוב לבצעו על ידי צוות מקצועי ומיומן.
  5. חיבור המערכת לחשמל ואחריה בדיקה על ידי בודק מוסמך מטעם חברת החשמל.
  6. קבלת האישורים הנדרשים ו… הפיכה שלכם ליצרני חשמל, שתורמים לסביבה וגם נהנים מחיסכון עצום ומהכנסה פאסיבית משמעותית.

איך מקבלים כסף מחברת חשמל?

מי שמתקין את המערכת הסולארית על גג ביתו יכול לבחור בין שני מסלולים מבחינת מערכת היחסים עם חברת החשמל: מסלול ייצור ומסלול הזרמה. במסלול הייצור, בעל הבית הופך ליצרן חשמל שמוכר את החשמל שייצר לחברה ובמקביל ממשיך לקנות ממנה חשמל לצריכתו האישית. במסלול ההזרמה, החשמל שמיוצר בבית משמש לצריכה עצמית ואילו העודפים – בעיקר חשמל שמיוצר בשעות היום, כאשר רוב הבתים ריקים – נמכרים לחברת החשמל.

ומה אם אין לי את הסכום הדרוש להשקעה הראשונית?

לחברת רב בריח אנרגיה יש שיתוף פעולה עם בנק לאומי ובנק הפועלים שבמסגרתו הבנק מממן את ההשקעה הראשונית במלואה. יותר מזה, אם אתם בונים או משפצים ומשלבים במהלך השיפוץ גם התקנה של מערכת סולארית, תוכלו לקבל מימון נוסף גם לרכישת מוצרי רב בריח, וליהנות מדלתות פנים, חוץ ומוצרים נוספים – בחינם!

האם אוכל לייצר את כל החשמל שלי בעצמי?

נכון להיום, אי אפשר להתנתק לגמרי מחברת החשמל ולהפוך למשק חשמלי אוטרקי, משום שצריכת החשמל הביתית ממשיכה גם אחרי שהשמש שוקעת, וכרגע אין אפשרות לצבור את החשמל שמיוצר בבית, מסיבות של רגולציה. המצב הזה, מבטיח רז, עומד להשתנות.

ואם אנחנו גרים בבית משותף?

"בחודשים הקרובים נציג פיתוחים חדשניים", מגלה רז, "בתחום הטעינה החשמלית של מכוניות, בתחום הגגות המשותפים ועוד. דברים מרגשים קורים, ושווה לעקוב".

אז אם יש לכם גג פרטי, תוכלו להתקין מערכת סולארית ממש עכשיו – ולהתחיל לחסוך כסף כבר בעוד חודש. אם אתם גרים בבית משותף, כדאי לכם להמתין עוד קצת ולגלות גם אתם מה מחכה לכם בתחום. כך או כך, אל תשכחו לבחור בחברה מקצועית ואמינה, שתוודא שהמערכת שלכם מותקנת על הצד הטוב ביותר, שההסדר מול חברת החשמל מאורגן כראוי, ושהתרומה שלכם לכדור הארץ ולתקציב המשפחתי תהיה המרבית עבורכם!

גם אתה יכול להרוויח מהגג שלך

לפרטים ופגישת ייעוץ

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – ללא במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש