בית חכם ומשודרג עם טכנולוגיית SMART שלנו

בית חכם מתחיל עם דלת כניסה חכמה, שתסדר לכם את החיים בדרכים שאפילו לא חלמתם. רוצים להיפטר מהמפתח הישן ולהצטרף למאה ה-21? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.


בואו נתחיל מההתחלה: מה זה בית חכם?

מערכת בית חכם מאפשרת שליטה אונליין בכל חלק של הבית שניתן לחבר לחשמל – מקרוב ובלי לקום מהספה, או מרחוק, כשאתם בעבודה או בדרכים. מוצרים לבית חכם כוללים וילונות ומערכות הצללה, מוצרי בית חכם למטבח כמו מקרר או תנור, פתרונות בית חכם שיאפשרו לכם לשלוט מרחוק במיזוג האוויר ובדוד החימום – ועוד, ועוד. מי שכבר ניסה יודע: תכנון בית חכם ישדרג את החיים שלכם כל כך, עד שלא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו.

בית חכם מתחיל ממערכת נעילה חכמה

התקנת בית חכם מתחילה בדלת חכמה, כזו שמצוידת במנעול טביעת אצבע ואפליקציה או במנעול חכם לדלת מסוג אחר, מערכת נעילה חכמה לבית תאפשר לכם לפתוח את הדלת דרך האפלקציה לתת גישה ולהגדיר שעות מסוימות שבהן אנשי שירות וניקיון יכולים להיכנס או לפתוח את הדלת עבור שליח עם הרכישה האחרונה שלכם מאמזון, אפילו אם אתם נמצאים באותו הזמן במרחק של חצי מדינה (או, בואו נהיה אופטימיים, נהנים בחופשה במדינה אחרת) והכי חשוב הילדים שלכם לא צריכים לזכור לקחת מפתח.

מערכת בית חכם

מערכת בית חכם כבר מהכניסה

הדלת החכמה של רב-בריח מציעה לכם את כל היתרונות של דלת חכמה ועוד, ומשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם רמת בטיחות גבוהה במיוחד ונוחות מקסימלית בתפעול ובהתקנה – וכל זה בפיתוח וייצור כחול-לבן. טכנולוגיית SMART מוגן פטנט של רב-בריח תאפשר לכם להפוך את הדלת המעוצבת שלכם לדלת חכמה עם מנעול חכם אינטגראלי שנסתר בתוך הדלת, וכך לא מפריע לעיצוב המוקפד של הבית שלכם. כדי להתאים למגוון רחב ככל האפשר של סגנונות עיצוב.

מוצר בית חכם נוסף לבטיחות מקסימלית – LOCKAPP2

רב-בריח מציעה פתרון נוסף- הצילינדר החכם LOCKAPP2 המתאים להתקנה בכל דלת קיימת, שמאפשרת לנעול ולפתוח את הדלת אוטומטית דרך הסמארטפון (ראש המנוע של הצילינדר החכם מגיע בגוון ניקל שניתן לשדרוג לשחור) החידושים שמציעה LOCKAPP2 כוללים אפשרות להוספת קודן מספרים או קורא טביעות אצבע ביומטרי, שלט רחוק המאפשר פתיחה וסגירה נוחה, בנק סוללה להארכת זמני ההטענה וחיישן סגירה אוטומטי לדלת. הכול – כדי להקל על החיים שלכם באמצעות מיטב הטכנולוגיה העדכנית.

לשדרג לבית חכם עם טכנולוגיית SMART

טכנולוגיית SMART של רב-בריח היא פיתוח ישראלי פורץ דרך שכולו כחול ולבן. זהו המוצר החדשני ביותר, האיכותי ביותר והבטוח ביותר שקיים כיום בשוק, שמבטיח לכם את כל הפינוק והנוחות של בית חכם לצד מאה אחוזים של ביטחון, ותוך השתלבות מלאה בעיצוב ובסגנון הייחודיים שלכם. לסיכום: בחירה חכמה לבית חכם. 

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ

צרו קשר – עמוד מוצר – לוקאפ/SMART
תנאי שימוש
תנאי שימוש