דלתות נסתרות

דלתות נסתרות : מהן בעצם? למה הן משמשות? במה הן שונות מדלתות רגילות? עד כמה מסובך ויקר להתקין אותן? לאילו סגנונות, צרכים וחדרים הן מתאימות? התשובות המלאות והמפורטות בכתבה שלפניכם


מהן דלתות נסתרות ואיך הן יכולות לשדרג לנו את עיצוב הפנים?

דלתות נסתרות – שילוב מילים לוהט שכל מעצב אוהב להשתמש בו, ולא כל לקוח מבין עד הסוף. למעשה, מדובר בדלת שמותקנת בקו אחד עם הקיר ליצירת מראה נקי והרמוני. דלתות כאלה יכולות לשמש הן כדלת הכניסה לבית והן כדלתות פנים נסתרות, וניתן כמובן לצבוע אותן בצבע זהה לזה של הקיר כדי לקבל את אפקט ההיעלמות המושלם.

דלת נסתרת בקיר לעיצוב מודרני

הבחירה בדלת נסתרת בקיר מתאימה לכל מי שמעוניין להשקיע בעיצוב, ומעדיף מראה קיר חלק ונקי. זו בחירה שמשתלבת באופן מושלם עם סגנון מודרני ו/או מינימליסטי, כזה שמעלה על נס את הניקיון הסגנוני, מעדיף להמעיט בפרטים ודוגל בסיסמה "Less is More". גם בסגנון התעשייתי דלת נסתרת כזו תתאים בהחלט, ואם אתם מעצבים בית בסגנון נורדי מלא שיק – מדובר בבחירה מצוינת.

דלתות נסתרות עיצוב מודרני ונקי - רב בריח

דלת נסתרת מחיר משתלם בזכות התקנה מיוחדת

לכל הטוב הזה יש מחיר: דלתות נסתרות הן לרוב יקרות ומסובכות יחסית להתקנה. תשמחו לשמוע שאצלנו ברב בריח מצאנו את הפתרון המושלם: דלת נסתרת שלנו מותקנת בקו אחד עם הקיר, ומגיעה עם ובלי משקוף. השינוי הקטן הזה מקל משמעותית על ההתקנה ומוזיל את עלות הדלת כולה, כך שהלקוח יכול ליהנות מדלת בקו אחיד ואסתטי, במחיר שלא קורע את הכיס.

דלת נסתרת בקיר - רב בריח

כמה טיפים לשילוב דלתות נסתרות בבית שלכם

האדריכליות ממליצות:

שלומית דאובה

"אני בוחרת בדלתות נסתרות בקיר מכיוון שהן נותנות מראה נקי לחלל ומשתלבות בצורה מדויקת עם הקיר, כך הדלת פחות בולטת. לדלתות סמויות יש נראות ורמת גימור מושלמים. דלתות בקו אפס מתאימות לסגנון המודרני."


רינת אברהם

" אני משלבת דלת נסתרת כשיש חלל שהייתי רוצה לטשטש את נוכחות הדלת כמו מזדרון או שירותי אורחים בתוך הסלון. שילוב דלת נסתרת נותן מראה מינימליסטי ויותר אופציות עיצוביות. "

דלת פנים נסתרת של רב בריח

דלתות רב בריח נהנות מהתקנה רגילה, מלבד ההלבשות שהן דקות יותר מהרגילות. מה בכל זאת חשוב לקחת בחשבון? אם הריצוף משני צידי הדלת איננו זהה, חשוב לוודא שהשינוי ימוקם בצד החיצוני של הקיר, שהוא הקו שהדלת "תמשיך", ולא בצידו הפנימי. החיסרון היחיד הוא בטווח הפתיחה של הדלת: דלת נסתרת תיפתח רק עד ל-120 מעלות, ולא יותר. מדובר בחיסרון קטן יחסית, בעיקר ביחס ליתרונות הגדולים שיש לדלת כזו להציע. מעבר לזה, לדלת כזו יכולים להיות כל היתרונות של דלת רגילה: עמידות בפני פריצות, חסינות אקלימית, איטום בפני מים ועוד. בגרסה של רב בריח, ניתן לקבל את כל היתרונות האלה בלי להזדקק להוצאה גדולה או להתקנה ארוכה ומסובכת שמעלה עוד את המחיר הסופי. התוצאה: דלת בקו אפס, סלת סמויה, ומאה אחוזים של סטייל.

למבחר דלתות נסתרות / דלתות בקו אפס לחצו כאן