דלתות פנים רב-בריח

כשנסגרת דלת אחת – נפתחת אחרת, אבל לעיתים קרובות, אנו ממשיכים להביט בצער רב כל כך בדלת הסגורה, עד שאיננו רואים את זו שנפתחה בפנינו


דלתות פנים, כבר חלק מסגנון החיים.

הדלתות המלוות אותנו מזה אלפי שנים, נוצרו כדי ליצור חציצה בין חללים, למנוע כניסה או יציאה של גורמים לא מורשים, לבודד מחום או מקור ולאפשר לכל אחד מאיתנו ליהנות מפרטיות מלאה. בשנים האחרונות, דלתות פנים הפכו מפריט פונקציונלי לפריט עיצובי לכל דבר, המקשט את ביתנו ומשתלב בשלמות בסגנון החיים שלנו.

דלתות פנים רב-בריח. שילוב של טכנולוגיה ועיצוב.

אחת מחלוצות מהפכת דלתות הפנים בישראל, היא חברת רב-בריח. הקולקציות שפיתחה ועיצבה, המונה כיום עשרות דגמים, זכו לאהדה רבה בקרב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים ובקרב הקהל הפרטי והעסקי. דלתות פנים רב-בריח משתלבות היטב בכל חלל ובכל סגנון חיים, עם מגוון דגמים, חומרים וצבעים מעוררי השראה, כשהמכנה המשותף לכולן הוא המראה הנקי והעדכני.

עם זאת, הצלחתה של רב-בריח בתחום דלתות פנים, אינה מבוססת על העיצוב בלבד. כאשר אתם מתקינים בביתכם דלתות פנים מעוצבות שיוצרו במפעל מהמתקדמים מסוגו בעולם, אתם מכניסים לביתכם מוצר "כחול לבן", אשר הושקעו בו משאבים טכנולוגיים והנדסיים רבים – כל זאת, כדי שתוכלו ליהנות מדלתות פנים איכותיות, לאורך שנים רבות.

רב-בריח. דלתות פנים ממשפחה טובה.

משפחת דלתות פנים רב-בריח, מונה כיום חמש משפחות עיקריות, כאשר כל אחת מהן מעמידה לרשותכם מגוון דלתות בעיצובים שונים. החל מסדרת ה-Mixcolorבגימור צבע מוקפד, משקוף והלבשות פורמייקה תואמות וסדרת ה-Palazzo עם ציפוי הלמינטו האיכותי, המגיע בשלל גוונים וטקסטורות, דרך סדרת Milenium בגווני העץ ועד סדרת Sundoor– דלתות פנים עשויות פלדה. לאחרונה, נוספה למשפחת דלתות פנים רב-בריח, סדרה חדשה: טופ   – TOPדלתות פנים בגימור צבע או פורמייקה, המתאפיינות בעמידות גבוהה בנזקי מים.

לצפייה במבצעי דלתות פנים רב-בריח, לחץ כאן.