דלתות פנים. סוד עיצוב הבית.

אם את נמצאים עכשיו בבית או במשרד, הביטו סביבכם ונסו לדמיין אותו ללא הדלתות הנמצאות בו... כפי שתבחינו, לדלתות הפנים - מאביזרי העיצוב השימושיים ביותר בבית, נוכחות והשפעה משמעותית על עיצוב המרחב. וכאן נכנסת לתמונה קולקציית דלתות הפנים של חברת רב-בריח, המחכה לכם עכשיו באולמות התצוגה.


דלתות פנים רב-בריח. עולם של איכות נפתח בפניכם.

מאז הקמתה, חברת רב-בריח רואה בדלת הפנים פריט שתפקידו לספק פתרון עיצובי מושלם לכל מעצב פנים או אדריכל המעוניין לשלב אותה בתוכניותיו. יחד עם זאת, על דלת הפנים להציע גם עמידות מלאה באינספור פתיחות וסגירות ולתת למשתמשים בה את כל השקט והפרטיות. לשם כך, חברת רב-בריח השקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח ובקווי ייצור מהמתקדמים מסוגם בעולם, המייצרים מידי יום אלפי דלתות פנים מעוצבות איכותיות, העומדות בתקנים בינלאומיים מחמירים ונמכרות בהצלחה ברחבי העולם כולו.

בונים? משפצים? זה הזמן לבחור דלתות פנים!

אם אתם מצויים בתהליך תכנון, בנייה או שיפוץ לבית או למשרד, אל תספקו בדלתות פורניר פשוטות וזולות המתאפיינות באיכות נמוכה וברמת בידוד אקוסטי ירודה. נצלו את ההזדמנות והיפתחו לעולם שופע אפשרויות עיצוב, המחכה לכם באולמות התצוגה של רב-בריח. כאן יעמדו לרשותכם יועצי העיצוב של רב-בריח, אשר יסייעו לכם לבחור את הדלתות המתאימות ביותר לאופי החלל ולתקציב העומד לרשותכם. רב-בריח מציעה דלתות פנים מעוצבות במבצע מתוך קולקציית דלתות המונה 25 דגמים מרהיבים.

דלתות פנים בסגנון שלכם

,MixcolorPalazzo, Milenium,Sundoor ו-…New Sundoorכל אחת מקולקציות דלתות הפנים של רב-בריח, מציגה עולם תוכן מלא ועשיר ומתאפיינת בעיצוב נקי ועדכני, המאפשר לכל דלת ודלת, להשתלב בשלמות בסביבת המגורים ובסגנון החיים שלכם. בסיור שתערכו בעולם התצוגה של רב-בריח, תיחשפו לדלתות פנים עם אינספור אפשרויות עיצוב, צבעים, סגנונות ומרקמים, בהן משולבים פריטי פרזול מקוריים, ידיות כרום, פסי אלומיניום, הבלטות מעוצבות, זיגוגים שונים, פתרונות נעילה ייחודיים ומשקופים ישרים ומינימליסטיים. כל אלו ישדרגו את מראה החדר והדירה כולה, תוך שמירה על מראה יפהפה ועדכני לאורך שנים, העמיד בפני מגמות עיצוביות ואופנות מתחלפות…

אתם מוזמנים לבקר באולם התצוגה הקרוב לביתכם ולבחור את דלתות הפנים שלכם.