דלתות כניסה כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול

רב-בריח, חברה מובילה בתחום הדלתות בישראל, הפכה עם השנים גם למרכז ידע עבור אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ולקוחות הבונים או משפצים את ביתם. בואו ללמוד עוד על עולם הדלתות


האם לדלתות כניסה יש מידות סטנדרטיות?

המידות המקובלות לדלתות כניסה הן: רוחב 58-88 ס"מ נטו כנף (דלת), גובה 203 (ללא משקוף ואינסרט) ופתח הבנייה הוא 100/210 ס"מ. עם זאת, קו הייצור המתקדם של מפעל הדלתות של רב-בריח, מאפשר ייצור בהתאמה אישית לפי מידות שאינן סטנדרטיות, כך שאתם יכולים ליהנות מדלת התואמת כל חלום וכל תוכנית עיצובית: באפשרותכם להזמין דלת בודדת ברוחב של 108 ס"מ ובגובה 231 ס"מ מהריצוף הסופי, כאשר פתח הבניה הוא 120X240 ס"מ. כמו כן תוכלו להזמין "דלת וחצי" עד רוחב של 160 ס"מ ובגובה 231 ס"מ ודלת כפולה ברוחב של עד 220 ס"מ ובגובה 240 ס"מ.

האם עדיף להתקין דלת כניסה מעץ או מאלומיניום?

דלתות כניסה המיוצרות ע"י רב-בריח, מציעות מגוון גדול של אפשרויות עיצוב, בחומרים, צבעים ומרקמים שונים וביניהן דלתות עץ גושני, דלתות אלומיניום ודלתות ברזל ופלדה. עם זאת, בעת בחירת דלת כניסה, יש להתחשב בשיקולים פונקציונליים בנוסף לשיקולי סגנון וטעם אישי: אפיון סביבת הבית, רמת הרעש והבידוד האקוסטי הנדרש, האקלים באזור בו אתם מתגוררים, רמת החשיפה של הדלת לגשם ולרטיבות ועוד…

לכן, לפני בחירת דלת כניסה, בקרו באולמות התצוגה של רב-בריח, התרשמו מקולקציית הדגמים העשירה ותיהנו מייעוץ אישי ממומחי הדלתות של רב-בריח.

איזה ידיות מומלץ להתקין בדלתות כניסה

דלתות כניסה מאפשרות התקנה של ידית קבועה או ידית נעה ובבחירה מעורבים, כמו תמיד, שיקולים שונים:

משפחות עם ילדים קטנים נוטות להזמין דלתות כניסה עם ידית נעה, באמצעותה ניתן לפתוח את הדלת גם מבחוץ, במצבים בהם היא נטרקת. לעומתה, ידית קבועה תאפשר פתיחת הדלת מבחוץ רק באמצעות מפתח. שיקול נוסף הוא השיקול העיצובי. יש המעדיפים את הידית הקבועה כחלק מהעיצוב הכולל של הדלת ויש כאלו הבוחרים דווקא במראה הקלאסי של ידית נעה.

אתם מוזמנים לבקר בקטלוג דלתות הכניסה המתקדמות והמעוצבות של רב-בריח

ולבחור את הדגם המתאים לכם!

דלתות פנים מעוצבות