דלתות ממ"ד

אחד מהחדרים הבטוחים ביותר בבית הוא המרחב המוגן הדירתי, הידוע בכינויו "ממ"ד", המקנה לשוכנים בו מחסה והגנה בעת מלחמה בה מעורב העורף האזרחי. אחד ממרכיבי המיגון המרכזיים שבממ"ד היא דלת הממ"ד המיוצרת ע"י רב-בריח.


ממ"ד. הביטחון מתחיל בדלת

הממ"ד הפך זה מכבר לאחד מהסמלים המובהקים למצב הביטחוני הלא יציב בו נמצאת מדינה ישראל מאז היווסדה… החדר אשר בנייתו נדרשת על פי חוק ומשמש אותנו בימי רגיעה כחדר נוסף לכל דבר ועניין,  מספק לכולנו אפשרות להתגוננות במקרים של התקפות טילים או התקפות אוויריות, בהן זמן ההתראה אינו מאפשר ירידה למקלטים, במידה ויש כאלו בסביבה. כדי ליצור את המרחב המוגן הנדרש, הממ"ד מצויד בדלת ממ"ד ייחודית, שביכולתה לספק הגנה טובה הן בלוחמה קונבנציונלית ובלתי קונבנציונלית, כגון לוחמה כימית וביולוגית.

דלתות ממ"ד רב-בריח. הבחירה של המומחים.

על מנת לעמוד במשימה מאתגרת זו, גייסה רב-בריח את כל הידע והניסיון שנצבר בחטיבת המסגרות הכבדה בחברה, לצורך פיתוח וייצור סדרת דלתות ממ"ד איכותיות ובטיחותיות העומדות בתקנים המחמירים ביותר.

דלתות ממ"ד רב-בריח בנויות ממשטחי פלדה מרותכים ומחוזקים, מנעול עם שני בריחים לטריקה ואטימה מושלמת ואטם היקפי העומד בתקן. כל אלו הפכו את דלתות ממ"ד רב-בריח לבחירה המועדפת על יועצי בטיחות, מהנדסים וקבלנים בכל רחבי הארץ.

לביטחון יש יופי משלו.

כאמור, הממ"ד המשמש בבתים רבים כחדר שינה, חדר עבודה או כמחסן, הוא חדר לכל דבר. לכן, חברת רב-בריח השקיעה משאבים רבים ביצירת דלת ממ"ד שתעמוד בכל תקני הבטיחות האפשריים, אך תהיה גם דלת ידידותית למשתמשים – וביניהם גם ילדים קטנים שהממ"ד מהווה עבורם חדר שינה. בסדרת דלתות ממ"ד של רב-בריח תמצאו דלתות בשני גווני RALלבחירתכם ובציפוי וינורייט בצבע לבן או בצבע שנהב, עם ידית מעוצבת עשויה נירוסטה.

דלתות ממ"ד – הביטחון מתחיל בשירות

מכיוון שתקינות דלת הממ"ד היא גורם מכריע ביעילותו של הממ"ד כמרחב מוגן בשעת מלחמה, חשוב לוודא שדלת הממ"ד הותקנה ע"י אנשי השירות המקצועיים של רב-בריח ואם דלת הממ"ד בביתכם אינה אטומה כראוי, אל תהססו להשתמש בשירותיהם.

להזמנת התקנה או שירות עבור דלתות ממ"ד, צרו קשר.

לפרטים על דלתות ממ"ד

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

טופס לידים יעודי לשימוש כללי באתר – כולל ממשק במבי
תנאי שימוש
תנאי שימוש