דלת פנים של רב בריח

חטיבת דלתות הפנים של רב-בריח, היא דוגמה למפעל כחול לבן, הפועל בפריפריה בו הושקעו משאבים רבים בהקמת קווי ייצור מתקדמים, בפיתוח סדרת מוצרים חדשנית ובייצור איכותי וחסר פשרות. והתוצאה: סדרת דלתות פנים יפהפיות ומעוצבות, הזוכות להצלחה רבה. בקרוב אצלכם!


דלת פנים רב-בריח –  לאניני האיכות והעיצוב

אם אתם מחפשים דלת פנים לביתכם, תגלו עד מהרה שמבחר הדגמים העומד לרשותכם בשוק הישראלי הוא גדול ומגוון, אך אם אתם בעלי מודעות גבוהה לחשיבותו של העיצוב בחוויית המגורים ויודעים להעריך את משמעות האיכות ורמת הגימור בפריטי העיצוב שאתם מכניסים לביתכם, אל תתפשרו על פחות מדלת פנים מתוצרת רב-בריח.

היפתחו לסטנדרט חדש במצוינות

מפעל דלתות הפנים של רב-בריח, המפעל המוביל והמתקדם בישראל בייצור דלתות פנים, הוקם מתוך תובנה שדלת פנים אמורה לשרת אתכם לאורך שנים רבות ולהשתלב בשלמות בעיצוב ביתכם – ללא תלות בטרנדים ובאופנות מתחלפות. תובנה זו באה כיום לידי ביטוי בכל אחד מקווי המוצרים של המפעל, בהם מייצרים אלפי דלתות פנים איכותיות הזוכות לבקרת איכות קפדנית ועומדות בתקנים המחמירים ביותר ומציעות עיצובים שלא יתיישנו במהרה.

דלת פנים רב-בריח – חביבת האדריכלים ומעצבי הפנים

דלת פנים של רב-בריח היא דלת המציעה שילוב מושלם בין עיצוב נקי ועדכני, טכנולוגיה מתקדמת, גימור מוקפד ואמינות לאורך שנים. תכונות אלו, הפכו את דלתות פנים רב-בריח לבחירה המועדפת על אדריכלים ומעצבי פנים, הרואים בדלת פנים מתוצרת רב-בריח פריט עיצובי שימושי, התורם משמעותית למראה הבית ולאווירה הקיימת בו.

דלת פנים רב-בריח – כל האפשרויות פתוחות!

כאשר אתם בוחרים דלת פנים רב-בריח, כל האפשרויות פתוחות בפניכם. הקולקציה המונה עשרות דלתות המאופיינות בקווים עיצוביים נקיים, עדכניים ומעוררי השראה, פותחת בפניכם אינספור אפשרויות בחירה של צבעים, טקסטורות וסגנונות עיצובים. בכל דלת פנים תוכלו לשלב באופן יצירתי פסי עיטור, חלונות זכוכית בזיגוג זכוכית חלבית או שקופה, הבלטות דקורטיביות ועוד.

כל דלת פנים מבית רב-בריח כוללת נעילה מגנטית, שקטה ועדינה, המאפשרת טריקה שקטה המסייעת במניעת הפרעות ורעשים. בנוסף, תוכלו לשלב אביזרי פרזול ומבחר ידיות מעוצבות ויפהפיות להתקין מנעול תפוס-פנוי המתאים לדלת פנים המיועדת לחדרי שירותים או אמבטיה ומאפשר פתיחה גם אם הדלת ננעלה מבפנים.

מתעניינים בדלת פנים? צפו בקטלוג דלתות הפנים ובואו להתרשם ממגוון הדלתות

באולמות התצוגה של רב-בריח!