דלת כניסה

דלת כניסה היא הפריט העיצובי הראשון שאנו פוגשים בכניסה לביתנו. היא מגדירה היכן מתחיל המרחב הפרטי שלנו, מקבלת את פני האורחים שלנו ומגיעה במגוון רחב של עיצובים, צבעים, טקסטורות וסגנונות. עם דלת כניסה של רב-בריח, כיף לחזור הביתה!


את דלת הכניסה של רב-בריח אין צורך להציג. הדלתות אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכל בית ישראלי, עברו מהפכים טכנולוגיים משמעותיים לאורך השנים וכיום, כל דלת כניסה מבית רב-בריח, היא תוצר של עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת, המשתלבים בסגנון העיצובי של ביתכם ובאורח החיים שלכם.

דלת כניסה רב-בריח. היופי שבביטחון.

כשאתם בוחרים דלת כניסה, לעיצוב יש משמעות רבה. דלתות כניסה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ואין כמוה כדי לתת רושם ראשוני על מראה הבית כולו. עם זאת, לדלת הכניסה תפקיד פונקציונלי חשוב: מניעת כניסת אורחים בלתי קרואים… לכן, קולקציית דלתות הכניסה של רב-בריח תוכננה על מנת לעמוד במשימה זו – בלי להתפשר על העיצוב והיופי.

דלת כניסה רב-בריח. אל תיתנו ליופי להטעות אתכם.

דלתות הכניסה של רב-בריח הן דלתות מתוצרת כחול לבן, המיוצרות בטכנולוגיות פורצות דרך בתחומן בעולם. כל דלת כניסה מיוצרת ללא מגע יד אדם והיא משלבת תכנון הנדסי מתקדם, ליבת פלדה עמידה במיוחד, מנעול המאפשר פתיחה מהירה במצבי חירום וצילינדר לוקסיסLocxis הגנה מושלמת בנעילה.טכנולוגיה זו עטופה בעיצובים מעוררי השראה, שאחד מהם בוודאי ישתלב בעיצוב ביתכם.

בונים? משפצים? מחליפים דלת פנים? לפני הכל, בואו לאולם התצוגה.

אם אתם בונים או משפצים את ביתכם, או שהחלטתם שהגיע הזמן להתקדם ולרכוש דלת כניסה מתקדמת ויפהפייה, באולמות התצוגה של רב-בריח תמצאו תצוגה מרהיבה ובה מספר קולקציות של דלתות פנים, שאחת מהן בוודאי תתאים לביתכם ולטעמכם:

קולקציית ה- TREASURE FORESTהצעירה והמודרנית, URBAN FOLK המציעה קו עיצובי מודרני,

נקי ועדכני, SIMPLE & BASIC– סדרת דלתות כניסה בעיצוב חלק, אלגנטי ומאופק,METROPOLIS MOOD – סדרת דלתות במראה מהודר ו-ROMANTIC SECRETהמהפנטת שעוצבה בהשראת זיכרונות ילדותנו מרחובות תל אביב הישנה וירושלים העתיקה. ולסיום, עבור אלו מבינכם המעוניינים בחופש בחירה מוחלט, יצרנו את סדרת דלתות הכניסהMIX & MATCH , המאפשרת לכם ליצור שילובים ייחודיים בין דגם הדלת, החיפוי והפרזול וליהנות מדלת מותאמת אישית לסגנון שלכם!

מעוניינים להתרשם מקרוב?

אתם מוזמנים לאולם התצוגה של רב-בריח הקרוב לביתכם!

לרשימת הסניפים