מנעולן – שירות מהיר לכל תקלה

בחברת רב-בריח מאמינים ששירות מצוין הוא חלק בלתי נפרד ממוצר מצוין ולכן החברה מעמידה לרשותכם מערך של מנעולנים מוסמכים, הערוכים לתת לכם שירות מהיר לכל תקלה, בכל מקום ובכל שעה.


מוצרי הנעילה של רב-בריח – איכות מעל הכל

חטיבת מוצרי הנעילה בחברת רב-בריח, מפתחת ומייצרת מגוון מוצרי נעילה מתקדמים וידידותיים לשימוש

ברמות מיגון שונות וביניהם מנעולים שונים, צילינדרים, מערכות נעילה מכניות ואלקטרו-מכניות ואת סדרת מוצרי הנעילה היוקרתית לוקסיס Locxis, הרשומה כפטנט בינלאומי.

האיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי הנעילה, מאפשרת לכם ליהנות מהגנה מיטבית למשפחתכם ולרכושכם, אך לעיתים, אין כמו המגע האישי והשירות המסור של מנעולן מקצועי שמגיע בדיוק בזמן הנכון.

נתקעתם מחוץ לבית?

מנעולן מוסמך רב-בריח יחלץ אתכם מיד.

את הסיטואציה הזו כולנו מכירים… תקלה או חוסר תשומת לב רגעית, מותירה אתכם מחוץ לדלת הכניסה לבית, בדיוק ברגע הכי פחות מתאים. במקרים אלו, אל תחשבו פעמיים וצרו קשר מיד עם מנעולן. מכיוון ששוק המנעולנים הוא שוק פרוץ למדי, הקפידו להזמין אך ורק מנעולן העובד עבור חברה אמינה. המנעולנים של רב-בריח עוברים הכשרה מקצועית ייחודית, שבסיומה מוענקת להם תעודת הסמכה של מנעולן מוסמך. הידע והניסיון של מנעולנים אלו, מבטיח שתיהנו משירות מהיר ומפתרון איכותי למגוון תקלות: טריקת דלת, אובדן מפתח, שבר במפתח או תקלה בצילינדר ובנוסף, תקבלו אחריות מלאה למנעול החדש שרכשתם.

מנעולן המליץ להחליף את המנעול?

התקדמו למנעול ולמפתח לוקסיס Locxis

במקרים של אובדן מפתח הבית או ניסיון פריצה שפגע בתקינות מנגנון הנעילה או הצילינדר, נצלו את ההזדמנות ובקשו מהמנעולן להחליף את המנעול הקיים במנעול מתקדם, המקנה רמת מיגון גבוהה יותר. אחד מהמנעולים המתקדמים והמבוקשים ביותר מתוצרת רב-בריח, הוא צילינדר לוקסיסLocxis  – טכנולוגיית הנעילה המתקדמת מסוגה בעולם, המאפשרת לכם ליהנות מרמת מיגון מקסימלית. כל צילינדר ומפתח בסדרת לוקסיס Locxisמלווה בכרטיס שכפול עם קוד שרק באמצעותו ניתן לשכפל את המפתח ע"י מנעולן שהוסמך ברב-בריח. כך אתם יכולים להיות בטוחים שמפתח הבית או העסק שלכם לא ישוכפל ללא ידיעתכם.

רב-בריח מזמינה אתכם להתקשר לשירות המנעולנים בפריסה ארצית מנהריה וחיפה דרך המרכז בהרצליה ותל אביב ועד אילת! עשרות מוקדים פעילים וזמינים ברחבי ישראל.

השירות  לרשותכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה!

למידע על שירותי מנעולן  באתר רב-בריח לחצו כאן