דלתות ממ"ד – הפתח למרחב המוגן שלכם

הממ"ד, המרחב המוגן הדירתי, אשר כולנו משתמשים בו כחדר מגורים, חדר עבודה או כמחסן, נולד בעקבות מלחמת המפרץ הראשונה – מלחמה בה העורף הישראלי הפך לחזית. מאז, הממ"דים ודלתות ממ"ד המותקנות בהם, הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו.


דלתות ממ"ד. הפתח למרחב המוגן שלכם.

המרחב המוגן הדירתי המכונה "ממ"ד", מאפשר לכולנו להתגונן בפני התקפות טילים או התקפות אוויריות בהן זמן ההתרעה קצר במיוחד. אחד ממרכיבי המיגון המרכזיים בכל ממ"ד הן דלתות ממ"ד, המבטיחות את יצירת המרחב המוגן הנדרש על פי תקנות ההתגוננות האזרחית ואף מספקות מיגון איכותי במצבים של לוחמה כימית, ביולוגית ואף רדיואקטיבית.

דלתות ממ"ד רב-בריח. בחירת המומחים.

רב-בריח היא מהחברות המובילות בפיתוח וייצור מוצרים למרחב המוגן ומוצריה מותקנים במפעלים, מוסדות ומבנים רבים בישראל. חטיבת המסגרות הכבדה של רב-בריח מתמחה בייצור דלתות ממ"ד ומוצרי מיגון נוספים למרחב המוגן, תוך עמידה בתקנים מחמירים ביותר, אשר הפכו את דלתות ממ"ד רב-בריח לבחירה המועדפת ע"י קבלנים, מהנדסים ויועצי בטיחות.

דלתות ממ"ד – מרחב של מיגון ועיצוב

דלתות ממ"ד רב-בריח מיוצרות מפלדה איכותית והן כוללות שני משטחי פלדה מרותכים עם חיזוקי רוחב, מנעול טריקה עם לשונית מרכזית לנעילה אטומה ומושלמת בעזרת שני בריחים צדדיים ואטם היקפי תקני. עם זאת, דלתות ממ"ד של רב-בריח, כמו שאר הדלתות המיוצרות בחברה, הן חלק בלתי נפרד מסביבת המגורים ולכן רב-בריח משקיעה משאבים רבים בעיצובן: דלתות ממ"ד רב-בריח מיוצרות בשני גוונים: RAL9001ו-RAL9016 והן עומדות לרשותכם גם בציפוי וינוריט לבן או שנהב, בליווי ידית נירוסטה תקנית ומעוצבת.

הכל מתחיל בהתקנה מקצועית

לאיכות ההתקנה של דלת ממ"ד חשיבות רבה בהבטחת אטימות הממ"ד ויעילותו כמרחב מוגן. דלת ממ"ד פגומה או דלת שלא הותקנה כהלכה, לא תמלא את תפקידה ברגע האמת. לכן, אם דלת הממ"ד שלכם אינה אטומה או אינה תקנית, מומלץ להחליפה ע"י אנשי השירות של רב-בריח, אשר הוכשרו למשימה זו ע"י פיקוד העורף. כך תהיו בטוחים שהתקנת דלת הממ"ד בביתכם בוצעה בשלמות ותוכלו ליהנות לאורך זמן ממרחב מוגן דירתי שימושי, המאובזר בדלת תקינה, אסתטית ונוחה לשימוש.

הכנסו למידע נוסף על דלתות ממ"ד מבית רב-בריח