דלתות כניסה – שער הכניסה לבית שלכם

הראה לי את דלת הכניסה שלך - ואומר לך מי אתה. האם אתם אנשים עם אופי קלאסי? מודרני? נועז? אורבני? כפרי? ואולי אתם טיפוסים רומנטיים? דלת הכניסה הניצבת בפני כל אורח המגיע לביתכם, היא כרטיס הביקור שלכם ומעידה יותר מכל על מי שאתם.


דלתות כניסה. כל אחד והדלת שלו

דלתות כניסה מעוצבות לבתים זוכות להתייחסות בתרבויות רבות, מכיוון שדלתות כניסה מקבלות את פני האורחים ומעידות על אופי הבית ויושביו. כדי לסייע לכם להגדיר את עצמכם באמצעות דלת הכניסה שלכם, פיתחה חטיבת דלתות הכניסה של רב-בריח, שבע קולקציות מרהיבות של דלתות כניסה, הכוללת כארבעים דגמי דלתות. קולקציות מרהיבות אלו שואבות את השראתן ממקורות שונים וביניהם: TREASURE FORESTבעלת האופי הכפרי, החם והמתוחכם, URBAN FOLK המתאפיינת בקו נקי ועדכני,SIMPLE & BASIC  האלגנטית והמאופקת, METROPOLIS MOODהמהודרת,ROMANTIC SECRET הקלאסית-מודרנית המעוצבת בהשראת זיכרונות ילדותנו,  CHERRY BLOSSOMהמציעה סולידיות בהשראת המזרח הרחוק וסדרת ה-MIX & ,MATCH  המאפשרת שילוב ייחודי בין אלמנטים שונים ויצירת דלת כניסה לבית המבטאת אמירה עיצובית אישית.

דלתות כניסה רב-בריח. היפה והחיה.

דלתות כניסה מתוצרת רב-בריח מציעות עיצוב מרהיב וייחודי ומיוצרות הן בייצור המוני והן בייצור בהתאמה אישית על דרישותיכם. עם זאת, העיצוב הוא רק ההתחלה, כי מתחת למעטפת החיצונית המזמינה, העכשווית והיפהפייה של הדלתות, תמצאו טכנולוגיה מתקדמת הנתמכת בתכנון הנדסי מתקדם, הכולל ליבת פלדה עמידה וצילינדר Locxis– מהמתקדמים מסוגו בעולם.

Locxis. ההגנה המושלמת לדלתות כניסה

צילינדר Locxisשפותח ע"י רב-בריח, הוא מנעול צילינדר לדלתות המספק לכם את רמת המיגון הגבוהה ביותר. Locxisמבוסס על טכנולוגיה ייחודית, מוגנת פטנט, היוצרת אינספור קומבינציות פתיחה,

ע"י שילוב של פינים פנימיים, פינים חיצוניים, קפיצים וכדוריות. בנוסף, ה-Locxisמוגן בבקרת שכפול מתקדמת, המאפשרת את שיכפול המפתחות רק באמצעות כרטיס שכפול אישי עליו מוטבע קוד המפתח.

כל אלו מבטיחים לכם שקט נפשי, הנובע מהידיעה שדלת הכניסה לביתכם מגנה עליכם באופן מיטבי.

עוד דלתות באתר רב-בריח:

דלתות אש– דלתות ביטחון חסינות אש

דלתות אוטומטיות– דלתות ושערים למבנים תעשייתיים

דלתות ומוצרים לממ"ד– דלתות ביטחון המיועדות לממ"ד בבית

דלתות פנים– דלתות איכות מעוצבות לפנים הבית

דלת כניסה ונגה

דלת גאיה לבנה