איך בוחרים מנעולן מקצועי?

נתקעתם מחוץ לבית? המפתח לא עובד? הצילינדר התקלקל? ובכן, רגע לפני שאתם שולפים טלפון מקרי של מנעולן, יש כמה דברים שחובה לוודא. כל התשובות בכתבה שלפניכם.


נתקעתם מחוץ לבית? המפתח לא עובד? הצילינדר התקלקל? ובכן, רגע לפני שאתם שולפים טלפון מקרי של מנעולן, יש כמה דברים שחובה לוודא. כל התשובות בכתבה שלפניכם.

בחודשי יולי-אוגוסט-ספטמבר מדווחת עלייה של כ-25% בדרישה לשכפול מפחות והחלפות צילינדרים. העלייה מיוחסת למעברי דירות ולאובדן מפתחות שאופיינית לחודשי הקיץ והחגים. ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת מנעולן מוסמך ואת הצילינדר הנכון ביותר עבורכם.

מנעולן מוסמך

אל תוותרו על מנעולן מוסמך ואל תתפתו לכל הצעה שלא עומד מאחוריה מי שהוכשר לביצוע המשימה. חברת רב-בריח מקפידה על הכשרת מנעולנים מוסמכים ולכן וודאו שהוא מוסמך רב-בריח, זאת תהיה סוג של גושפנקה, שבחרתם נכון.

עמדו על ההבדל בין צילינדר ובין מנעול

החלפת מנעול הדלת נדרשת רק בשעה של פריצה אלימה או בעת בעיה במנגנון. הצילינדר הוא חלק במנעול ולכן ברוב המקרים תדרשו להחליף רק את הצילינדר עצמו ולא את כל המנעול

צילינדר ומנעול

חשיבות הצילינדר המתקדם והמקורי של רב-בריח

אם המנעולן ממליץ על החלפת הצילינדר (החלק בדלת שמופעל על ידי המפתח), נצלו את ההזדמנות ושדרגו לצילינדר מתקדם יותר המעניק רמת מיגון משופרת. גם אם לא המליצו לכם על החלפת הצילינדר, אתם מוזמנים ליזום ולבקש החלפה כזאת ולשפר משמעותית את ביטחונכם ובטחון ילדיכם. נהוג לחלק את הצילינדרים ל-3 רמות מיגון: רמה בסיסית, רמה בינונית ורמה מתקדמת. לרב-בריח מוצרים בשלוש הרמות. לאחרונה הושק צילינדר טרילוקס 3locx החדש של רב-בריח, בעל עמידות הגבוהה ביותר בישראל בפני פריצה והיחיד עם ההגנה המשולשת :

הצילינדר מצויד בפיני קומבינציה צורתיים, המופעלים ע"י 3 סטים של פינים אקטיביים במפתח * כפתור "אנטי-ונדל" ייחודי למניעת הילכדות בבית  * וכרטיס בקרת שכפול עם קידוד QR הניתן לקריאה רק באמצעות אפליקציה ייעודית הנמצאת ברשות המנעולנים המורשים של רב-בריח.

צילינדר טרילוקס 3locx

הקפידו לוודא כי מדובר בצילינדר רב-בריח מקורי

מנעולן מוסמך, ישתמש בצילינדר המגיע באריזתו המקורית והוא ידאג לפתוח אותו בנוכחותכם. אריזה זו אמורה לכלול צילינדר ממותג, 3-5 מפתחות (בהתאם לסוג הצילינדר – בייסיק, לוקסיס, טרילוקס) וכרטיס שכפול. וודאו שכל אלו אכן נמצאים. המנעולן יעניק לכם אחריות מלאה על הצילינדר שרכשתם. חשוב לוודא עוד בטרם תחילת העבודה שאכן תקבלו את האחריות המלאה.

גזרו ושמרו את הכללים הללו והבטיחו לעצמכם שקט נפשי וביטחון אישי.

מחירים – לכל מוצר רמת מחיר שונה ומוסדרת בשוק הישראלי

שקיפות ועבודה לפי מחירון מוסדר היא הכרחית לכל מנעולן מוסמך ואמין. וודאו כי המחיר שאותו מבקש המנעולן למוצר רב-בריח מקורי הוא אכן מחיר השוק ולזה תוסיפו פרמטרים כגון עבודה, שעות ביממה (בסופי שבוע ובחגים התעריף שונה) ושירות. מוצרים מקוריים של רב-בריח נמכרים ללקוחות לפי מחירון קבוע.

למען ביטחון המשפחה שלכם – הקפידו שזה רב-בריח מקורי!

לרשימת המנעולנים המורשים שעובדים עם המוצרים של רב-בריח– לחץ כאן