אל תסתכלו (רק) בקנקן אלא במה שיש בו

כך תבטיחו לעצמכם בכך דלת איכותית ועמידה לאורך שנים.


לעיצוב הדלת משמעות רבה ולנראותה השפעה גדולה על החלל. יחד עם זאת תפקידה של דלת הוא קודם כל פונקציונאלי ולכן ישנה חשיבות רבה לאיכות הדלת ולחומרים מהם היא עשויה. יפה ככל שתהיה, דלת שאינה איכותית לא תמלא את תפקידה היומיומי השוחק ולא יעבור זמן רב עד שהכשלים יתבטאו גם כלפי חוץ כשיפגעו בחיצוניות שלה. התנפחויות, קילופי צבע והתרופפות החיבורים הם רק חלק מזערי מהליקויים שעלולים לצוץ כתוצאה ישירה משימוש בדלתות מאיכות ירודה. שלושה פרמטרים מרכזיים מגדירים דלת איכותית:

  1. איכות חומרי הגלם המרכיבים את הדלת
  2. ייצור מקצועי ומדויק של הדלת
  3. איכות הרכבת הדלת במקומה

דלת כניסה – דוגמה לעיצוב כניסת הבית

לצפייה בדלת הכניסה דגם מיקס&מטש לחץ כאן

דלתות הכניסה של רב-בריח עשויות פלדה בעובי 1.25 מ"מ ועוברות תהליך גלוון מיוחד בו מצפים את הדלת בשכבת מגן המונעת את חמצון המתכת ואת הצטברות החלודה וכך יוצרת עמידות ארוכת שנים אל מול תנאי מזג האוויר הקיימים בארץ. גוף הדלת מחוזק ב"אורכנים" שתפקידם  לחזק את גוף הדלת וליצור חיבור יציב ועמיד בין חלקה הפנימי לבין המעטה החיצוני שלה. לחיפוי הדלתות מגוון חלופות איכותיות כגון: חיפוי צבע יחודי, חיפוי עץ, חיפוי פורניר וחיפוי לוחות אלומיניום.

גם בידיות דלת הכניסה נוצר שינוי, הידית הופכת להיות החלק המרכזי והעיצובי בדלת.גם בידיות דלת הכניסה נוצר שינוי, הידית הופכת להיות החלק המרכזי והעיצובי בדלת.

גם בידיות דלת הכניסה נוצר שינוי, הידית הופכת להיות החלק המרכזי והעיצובי בדלת.

לצד דלתות הכניסה, מייצרת רב-בריח גם דלתות פנים, המצטיינות אף הן בבחירה קפדנית של חומרי בידוד וציפוי באיכות קפדנית ובהתאם לחלל אליו מיועדת הדלת. הדלתות מיוצרות מכנף במילוי כוורת/פלקסבורד והן מגיעות בגימורי פורמייקה, צבע, למינטו, או מלמין איכותי. בדלתות המיועדות לחללים רטובים החלק התחתון של הדלת הוא חלק פולימרי המסייע בהגנה מפני נזקי מים.

דלתות פנים לבנות – הבחירה של קהל האדריכלים

לצפייה בדלתות הפנים לחץ כאן

הבחירה של קהל האדריכילים והמעצבים היא דלתות פנים לבנות וגבוהות כמה שניתן בהתחשב בחלל. היום הדלתות מגיעות לגובה 2.40 מ'.

יש לקחת בחשבון את הצבע של הדלת כך שיהיה עמיד לאקלים הישראלי

לצפייה בדלת כניסה דגם נווה צדק לחץ כאן

בהתחשב במבנה הבית, יש לקחת בחשבון את תנאי האקלים בארץ. הדלתות מיוצרות כך שצבע עמיד לתנאי החום והקור.

מערכות צילנדרים כולם מיוצרים באיכות בלתי מתפשרת

מערכות הצילינדרים, הצירים, הפרזול, המשקופים והסף התחתון כולם מיוצרים באיכות בלתי מתפשרת ומחומרים ייעודיים.

אל תתפתו לבחור רק על בסיס יופי. מראה אסתטי בלבד אינו מספיק. אם ראיתם דלת שאהבתם את הקו העיצובי שלה, העמיקו ובידקו היטב את המפרט הטכני שלה ותבטיחו לעצמכם בכך דלת איכותית ועמידה לאורך שנים.