7 טיפים לבחירת דלתות לבית

פסח בפתח וזו הזדמנות מצוינת להתאוורר עם הטיפים החכמים של מומחי רב-בריח לבחירת דלתות פנים ודלתות כניסה ולשמירתן לאורך זמן.


1. דלת כניסה מעץ או פלדה?

דלת כניסה היא אלמנט עיצובי העשוי לרוב מעץ גושני, אלומיניום, ברזל או פלדה, במגוון מידות סטנדרטיות או במידות מותאמות אישית. אך בבחירת דלת כניסה, יש להתחשב גם בשיקולים כמו אופי הסביבה בה ממוקם הבית, עוצמת הרעש הסביבתי והאקלים. אחד השיקולים המרכזיים הוא עד כמה דלת הכניסה חשופה לגשם ולרטיבות. לדוגמה: אם אתם מעדיפים דלת כניסה עשויה עץ, תכננו קירוי אשר יבטיח שהדלת תישאר יבשה גם במזג אוויר סוער.

2. איזה ידיות מומלץ להתקין בדלת הכניסה?

באפשרותכם להתקין בדלת הכניסה ידית קבועה או ידית נעה, אשר לכל אחת מהן יתרונות משלה. ידית נעה תמנע מצבים של טריקת דלת כאשר אתם מחוץ לבית, ללא מפתח ואילו ידית קבועה תשמש כאלמנט עיצובי בולט ומרשים.

כמו כן, באפשרותכם להתקין את מערכת LockApp – מערכת נעילה חכמה ופשוטה להפעלה, הנשלטת מהטלפון החכם באמצעות אפליקציה מאובטחת, ללא צורך במפתח.

דגם פרובנס  עיצוב: מורן גוזלי צילום: מורן גוזלי

דגם פרובנס  עיצוב: מורן גוזלי צילום: מורן גוזלי

3. איך בוחרים דלתות פנים?

בונים או משפצים את ביתכם? הגדירו מראש תקציב לדלתות פנים, רשמו את מידות הפתחים, הגדירו את כיוון הפתיחה הנדרש ובדקו האם הדלת תהיה חשופה לרטיבות. רק לאחר מכן, התמקדו בבחירת הציפוי (למינציה, פורמייקה, ועוד) ובחרו מתוך קטלוג דלתות פנים רב-בריח דגם בעיצוב ובצבעוניות המשתלבים בשלמות באופי שלכם ובסגנון של ביתכם. עם בחירת הדגם, התאימו לדלת אביזרי פרזול ייחודיים שיהפכו את הדלת לפריט יפהפה ופונקציונלי: ידיות כרום, פסי אלומיניום, הבלטות דקורטיביות, נעילה מגנטית, זיגוגים מסוגים שונים, צוהרים מעוצבים ועוד.

דלת פנים מסדרת טופ נגד מים. צילום: אייל טואג

דלת פנים מסדרת טופ נגד מים. צילום: אייל טואג

דלתות פנים לחדרים בבית עם טריקה שקטה וקלות לניקיון

דלתות פנים לחדרים בבית עם נעילה מגנטית וקלות לניקיון

4. האם לבחור דלתות זהות לכל חדרי הבית?

לא בהכרח. אדריכלים, בונים ומשפצים רבים נוטים לבחור דלתות פנים מעוצבות בקו עיצובי דומה, אך עם מאפיינים שונים, כגון זיגוגים או צוהרים המסייעים לאורחים להבחין בין החדרים ולזהות האם מדובר בחדרי שינה או בחדרי אמבטיה ושירותים.

5. מתי כדאי לבחור דלתות פנים עמידות ברטיבות?

אם אתם נוהגים לשטוף את ביתכם במים רבים, או שאתם מעוניינים בדלתות לחדרי האמבטיה, העדיפו דלתות מסדרת TOP מבית רב-בריח. סדרת דלתות במראה עדכני ומודרני המצופות בפורמייקה עבה ואיכותית, מצוידות בהגנה מיוחדת בפני רטיבות בתחתית הדלת ובהלבשות משקופים שעמידות בפני מים ולחות.

6. כיצד לשמור על ניקיון הדלתות ותקינותן?

הקפידו לנקות את דלתות הפנים ודלתות הכניסה של רב-בריח באמצעות מטלית לחה בלבד והימנעו משימוש בחומרי ניקוי פעילים. בתום הניגוב, יבשו את הדלת בעדינות באמצעות מטלית יבשה. אין לקרצף את הדלת בספוגים העלולים להותיר שריטות. כמו כן, מומלץ לשמן את הצירים פעם בשנה.

7. עדיין מתלבטים איזו דלת לבחור?

רב-בריח מעמידה לרשותכם מגוון עשיר של דלתות פנים ודלתות כניסה מעוצבות. אתם מוזמנים לפגישה אישית באולמות התצוגה של רב-בריח. כאן, מומחי העיצוב שלנו יפתחו בפניכם דלת לעולם של אפשרויות, יסייעו לכם בבחירת הדגם המתאים לכם וייעצו לכם בנוגע למוצרי הפרזול ופריטי הזיגוג השונים.

טרנד זכוכית סבתא הגיע גם לדלתות הפנים

טרנד זכוכית סבתא הגיע גם לדלתות הפנים. לצפייה בדלתות פנים עם זכוכית לחץ כאן

דלת כניסה, יש להתחשב גם בשיקולים כמו אופי הסביבה בה ממוקם הבית

דלת כניסה, יש להתחשב גם בשיקולים כמו אופי הסביבה בה ממוקם הבית, עוצמת הרעש הסביבתי והאקלים. אחד השיקולים המרכזיים הוא עד כמה דלת הכניסה חשופה לגשם ולרטיבות.