הצבע של כולנו

לבן הוא הצבע הכי נקי, הכי חגיגי, הכי מלכותי והכי רענן. הוא מתאים תמיד, בכל מצב וכמעט לכל סגנון. ככה תזהו איך לשלב אותו עם הטעם האישי שלכם


אוהבים לבן? בינינו, מי לא? נכון, בכל הקשור לטקסטיל הצבע הזה יכול להיות מעט מאתגר, אבל נסו אותו בקירות, בדלתות, בארונות וברצפות וההצלחה מובטחת. כדי שתוכלו לזהות בקלות איך לשלב אותו עם טעמכם וסגנונכם האישי, אירגנו עבורכם תמונות השראה שיכוונו אתכם לדרך הנכונה.

בוהו שיק

מתחברים לתמונות הבאות? אוהבים שילובים של מרקמים וסגנונות, חומרים ועציצים? בוהו שיק הוא הסגנון המדויק עבורכם.

נלקח מטרופיקל סמה ליוינג
נלקח מסקנדינבדין אינספריישן

מחפשים דלת שתדייק את טעמכם?  קחו השראה מהפרויקט של האדריכלית ליז לוטן בקיבוץ געתון, שמשתמש בדלת "בולוניה" בהירה של רב בריח כדי ליצור עניין כבר מהרגע הראשון (צילום: עינת דקל)

צילום: עינת דקל. לצפייה בדגם בולוניה לחץ כאן

נורדי

התמונות האלה עושות לכם את זה? כנראה שנולדתם ביבשת הלא נכונה, והמיקום שמשקף יותר מכל את הסגנון שלכם הוא אוסלו או שטוקהולם, ולא תל אביב או ירושלים.

נלקח מסקנדיבין הומס

דלת בהירה מדגם טו פאנל עם ידיות בגוון שחור יוצרות לוק סקנדינבי מושלם, כמו שניתן לראות בפרויקט של האדריכלית אורנית וסרמן

צילום: שמרית שבתאי

קלאסי

מכירים את הצירוף "קלאסיקה מנצחת"? אז הקלאסיקה מנצחת עם סיבה: היא פשוט עובדת תמיד. אם האימג'ים הבאים משקפים את בית החלומות שלכם, כנראה שתבחרו לעצב את הבית שלכם בסגנון קלאסי.

נלקח מבסטי בלוג

הבית היפהפה שתכנן האדריכל רז מלמד משלב בהצלחה בין הסגנונות הקלאסי למודרני, ומדייק את הלוק עם דלת שעיצב האדריכל במיוחד עבור הפרויקט

צילום: עמית גירון. לצפייה בדגם רז לחץ כאן

כפרי

אוהבים פשטות? חולמים לעבור לטבע? מתלהבים מהתמונות האלה? הסגנון הכפרי יתאים לכם כמו כפפה ליד.

נלקח מג'וליאנה אלכסנדרה
נלקח מה-ארט

אז איזו דלת תתאים לכם? הנה דוגמה: דגם גאיה של רב בריח, בשילוב אבנים ירושלמיות, יוצר חזית כפרית יפהפייה בפרויקט הזה, בעיצוב "הבית של עידה"

לצפייה בדגם גאיה לחץ כאן

מודרני

אם אתם טיפוסים עירוניים, אם אתם חובבים ניקיון ויזואלי וקווים זורמים, אם ההשראה שלכם היא פחות עצים ונחלים ויותר גורדי שחקים – בטח תאהבו את הסגנון המודרני גם בעיצוב הבית.

נלקח ממייסון ולנטינה
נלקח מאינטריאון דייזין

הדירה המודרנית הזאת שעיצב האדריכל רז מלמד, שמשלבת לבן נקי עם נגיעות צבעוניות במיוחד, יכולה לשמש לכם השראה נהדרת לעיצוב הבית שלכם.

ויש עוד!

לא הסתפקנו בהשראות וביקשנו משירה מוסקל מהלל אדריכלות טיפים לשימוש בצבע הלבן ברחבי הבית:

1. חדר השינה הוא הארמון הלבן שלכם ושווה להתייחס אליו ככזה. משהו רגוע ושקט לברוח אליו בסוף יום מלא רעשים וצבעים. אנחנו ממליצות להיצמד למצעים לבנים חלקים כמו במלון: הכי נעים והכי מפנק.

2. אנחנו בעד וילונות לבנים, תמיד! בד לבן אוורירי מיצר מחיצה קלילה ולא מורגשת מהחוץ והופך את החלל לביתי יותר. וילונות לבנים משתלבים בחלל ונוכחים בלי להכביד.

3. חלונות לבנים מעץ אלומיניום מושלמים למראה קלאסי שאף פעם לא נמאס ומקנים לבית או לדירה תחושה מעצימה של מרחב וגודל.