יוצאים לרוץ? תשאירו את המפתח בבית

רוב הישראלים לוקחים איתם את המפתח כשהם יוצאים לרוץ, אך היו מעדיפים להשאיר אותו בבית. עכשיו יש להם פתרון


הליכות וריצות הפכו ממזמן לספורט הלאומי בישראל. סקר חדש שנערך על ידי חברת רב בריח בדק את הרגלי הריצה של חובבי הספורט בישראל, כחלק מהניסיון למצוא פתרון לבעיית הציוד העודף שהיוצאים לריצה נאלצים לסחוב עימם. מהסקר שנערך בקרב כ-250 חובבי ריצה והליכות המבצעים פעילות ספורטיבית באופן גבוה (לפחות 3 פעמים בשבוע), עולה כי קרוב למחצית מהנשאלים –  48%, לא היו מוכנים לוותר על המכשיר הסלולארי שלהם כשהם יוצאים לריצה, בעוד 30% מהנשאלים לא היו מוותרים על מים ורק נשאל אחד מתוך חמישה רואה במפתח כדבר שהכי חשוב לו.

בית בעיצוב וינטג

עם זאת, 76% מהנשאלים השיבו שהם נאלצים לקחת עימם את המפתח כשהם יוצאים לריצה, למרות שהוא מפריע להם והם היו מעדיפים להשאיר אותו אותו בבית. אך כעת הם יוכלו להיפרד מהמפתח לשלום ולקחת איתם רק את המכשיר הסלולארי, שישמש אותם לא רק לשמיעת ומוזיקה ולמדידת המרחק, אלא גם יהווה תחליף למפתח הכניסה. רב בריח, חברת הדלתות ומוצרי הנעילה המובילה בישראל, משיקה את צילינדר LockAPP ומציגה מהפכה בתחום דלתות הכניסה בישראל – כל דלתות הכניסה המעוצבות של החברה (מסטנדרט בינוני ומעלה) ימכרו מעתה עם הצילינדר המתקדם, ללא תוספת תשלום! מערכת הנעילה החדשה של החברה, LockAPP הינה מערכת נעילה מתקדמת ופשוטה להפעלה, הנשלטת מהטלפון החכם באמצעות אפליקציה מאובטחת, ללא צורך במפתח. המערכת בעלת הצילינדר הממונע, הינה ברמת האבטחה הגבוהה ביותר ותסופק עם צילינדר LOCXIS של החברה הנחשב לבטוח ביותר בישראל.

בית עם צילינדר ממונע של רב בריח

מערכת ה-LockAPP פועלת באמצעות אפליקציה המותאמת למכשירי APPLE  ו-ANDROID בפשטות ונוחות מרבית. התקנת הצילינדר החדש בדלת הכניסה מאפשרת פתיחה ונעילה באמצעות מכשיר הסמארטפון, בשימוש באפליקציה וללא צורך במפתח פיזי. המערכת, שניתנת להתקנה על כל דלתות הפלדה הנמכרות בארץ, מספקת רמת אבטחה גבוהה ומסופקת יחד עם צילינדר LOCXIS של החברה וחמישה מפתחות, הניתנים לשכפול על ידי כרטיס בלבד. הצילינדר החדש הינו בעל מערכת בלוטות' ומערכת RFID, אשר שומרות על אורך חיי הסוללה שדורשת הטענה לעיתים רחוקות, ונעשית בפשטות. את צילינדר LockAPP ניתן לשדרג למערכת ביומטרית כוללת, בקלות ובתקציב נמוך משמעותית בהשוואה למתחרים בשוק, ולאפשר בנוסף כניסה באמצעות טביעת אצבע. בניגוד למערכות הקיימות כיום, לצילינדר אין כל זיהוי חיצוני ואין אפשרות לדעת שהוא מותקן בדלת. בנוסף, מתוך מחשבה על כלל האוכלוסייה, מצרפת החברה לערכה שלט (הדומה לשלט של רכב) ללא תוספת תשלום לפתיחת המערכת, כך שאנשים שנרתעים משימוש באפליקציה יוכלו לתפעל את המערכת בקלות.

אפליקציית מערכת lockup של רב בריח

מן העיתונות

ידיעות אחרונות ממון – אסי חיים

מ-3 יוצא 1 שלושה נסיינים עם מסקנה אחת, דור 2 של טכנולוגיית LOCKAPP לחלום על חיים ללא מפתח.

לכתבה המלאה

YNET – טק צ'ק גיא לוי

גם גיא לוי בדק את המהפכה בדלת הכניסה. "המערכת מתאימה לכל הגילאים ומאפשרת הפעלה בדרכים רבות" כל המידע בפרק טק צ'ק

לכתבה המלאה

עומדים להחליף צילינדר? לכל הפרטים צרו קשר עכשיו!